Iemand een idee welke merk/type dit is?

mcdjan007

lid zonder grenzen
Lid sinds
24 juni 2008
Berichten
958
Locatie
Is een beetje krap aan het worden
In een fimpje van Superbooth 2017 bij 1:13. Een vermoedelijk sequencer in beeld. Nog niet eerder gezien. Iemand die weet welk merk/type dit is?

 
Aargh tubular bells... beroerdste muziekstuk ever :( Nou ja, alles uit Volendam en de toppers niet meegerekend dan.
 
Is er al iemand op dit forum die een Polyend SEQ heeft staan ?
 
Ik heb hem twee weken gehad na geprobeerd te hebben op Superbooth. Vond hem toch wel tegenvallen. Nog heel basaal, maar dat kan een voordeel zijn als je dat zoekt. Voor mij toch nog veel teveel functionaliteit die is aangekondigd of wenselijk is en er in de toekomst misschien gaat komen. Daarnaast vond ik eerlijk gezegd de bouwkwaliteit ook niet heel sterk (draaiknoppen lossig, hout liet al wat los en de basis van het apparaat als geheel was verbogen), maar dat kan aan mijn exemplaar hebben gelegen. De Polyend Poly heb ik overigens wel gehouden.
 
ishi, dank voor het delen van je indrukken.
Zeer nuttige info.

Ik heb hem twee weken gehad na geprobeerd te hebben op Superbooth. Vond hem toch wel tegenvallen. Nog heel basaal, maar dat kan een voordeel zijn als je dat zoekt. Voor mij toch nog veel teveel functionaliteit die is aangekondigd of wenselijk is en er in de toekomst misschien gaat komen. Daarnaast vond ik eerlijk gezegd de bouwkwaliteit ook niet heel sterk (draaiknoppen lossig, hout liet al wat los en de basis van het apparaat als geheel was verbogen), maar dat kan aan mijn exemplaar hebben gelegen. De Polyend Poly heb ik overigens wel gehouden.
 
Daar dacht Richard Branson in 1973 anders over...en startte er zijn Virgin empire mee...

Branson wou het met "Breakfast in Bed" in ieder geval wél de beroerste titel ooit geven. :erm: Al goed dat hij overtuigd kon worden om dat idee te laten varen.

Maar ik begrijp dat Man-T een groot voorstander is van de Dag Zonder Nuance. :)
 
Back
Top