Audiothingies micromonsta

Kan die Digitakt inmiddels al stereo monitoren of is de Micromonsta mono?
 
Iemand de DoubleDrummer al uitgeprobeerd?
 
Laatst gewijzigd:
Iemand al ervaring met de Micromonsta 2 ?

Ik kwam er per toeval op via een mp advertentie van een micromonsta v1 en ben echt onder de indruk van de v2 video's. Eigenlijk een JP8080 (dual parts) in een piepklein doosje, incl supersaws !
 
Iemand al ervaring met de Micromonsta 2 ?

Ik kwam er per toeval op via een mp advertentie van een micromonsta v1 en ben echt onder de indruk van de v2 video's. Eigenlijk een JP8080 (dual parts) in een piepklein doosje, incl supersaws !
Ik ben nog niet superdiep gegaan in het sound design en de wavetables. Ik ben zelf niet het type dat Env3 gebruikt om weet ik het wat te moduleren, maar de sounds die eruit haal bevallen me goed!

Wat ik dus wel kan zeggen is dat ie echt heel fijn klinkt. Prachtige pads, krachtige leads. Best 'warm' voor een VA.De FX zijn zéér degelijk en de bediening simpel.
 
Ja, die Micromonsta 2 is toch best interessant qua geluiden & bediening maar vooral ook omdat 'ie nu...... it's now dual polyphonic / bi-timbral with 6 voices per layer (A or B). Dat zijn er maar weinig in deze prijscategorie!
Ik sta op de mailinglist voor als er weer voorraad is.
 
Ja, daar is tie !!! En wat extra spul erbij in de doos :okdan:
Morgen eens even goed voor gaan zitten. Bediening is prima toen ik hem net even testte aan de usb van de pc, die trouwens gelijk het apparaat bij naam herkende.
 

Attachments

  • micromonsta2_SF.jpg
    micromonsta2_SF.jpg
    141,2 KB · Bekeken: 103
Ja, daar is tie !!! En wat extra spul erbij in de doos :okdan:
Morgen eens even goed voor gaan zitten. Bediening is prima toen ik hem net even testte aan de usb van de pc, die trouwens gelijk het apparaat bij naam herkende.
Ben benieuwd naar je bevindingen👌
 
Bij nadere inspectie bleek één knopje wat rubber coating onderaan te missen, gelijk gemaild met een foto naar AudioThingies. Binnen een paar uur direct excuses, ze hadden een slechte batch knoppen gehad en blijkbaar was deze erdoorheen geglipt bij het sorteren. Ik krijg per post z.s.m. een nieuw knopje teruggestuurd :okdan: Dus de service is prima lijkt mij.
 
Ik heb ook net mijn Micromonsta 2 binnen, mét case Candy :)
(Is al op trouwens)
Had maar 10 minuten om te testen maar veel presets klinken zeer muzikaal! Morgen eens kijken hoe lelijk hij kan worden…
Wel jammer dat de FX-sectie niet wat uitgebreider is. Had graag een Rotary en een flanger gezien, en evt een slicer. Maar je kunt niet alles hebben :)
 

Attachments

  • 6A9398F0-864A-41FE-B649-1B8C4C6D1F39.jpeg
    6A9398F0-864A-41FE-B649-1B8C4C6D1F39.jpeg
    240,4 KB · Bekeken: 94
Back
Top