welke moog? :(

supahgrass

Stamgast
Lid sinds
8 november 2005
Berichten
165
Beste,

ik zit met een luxe probleem, ik zit gek van de Moog Mother-32 na het zien van
wat filmpjes, maar nu ik zeker ene wil zat ik te denken of het niet verstandiger zou zijn om
nog wat door te sparen iets anders te kopen, beters?
Namelijk een Moog:
- Moog Sub Patty
- Moog Slim Phatty

OF als ik echt nog wat verder spaar:

- Moog Sub 37

Ik ken grofweg niet echt de grote verschillen want die technische termen dat ze bij de omschrijvingen gebruiken zeggen me vaak veel, maar even vaak niets :erg:

Ik weet enkel dat ik echt gek zit van die pure analoge klank :D

thx!
 
sub phatty, 2e hands. Als je dan nog meer wil kan je de sub laten voor ongeveer aankoop prijs en de sub 37 scoren. Die is momenteel pokkeduur. Zo heb je sneller een moog en kan je nog sparen indien gewenst voor upgrade :)
Ik kocht 'm voor minder dan 1300 nieuw eind 2014, de 37
 
Ik zou ook voor een Sub 37 gaan als ik nu een Moog zou kopen. Interface goed, klank goed, lekker veel mogelijkheden, modern maar toch de Moog sound.
 
Zou ook voor de 37 gaan
 
Sub-37 zou ik zeker verkiezen boven de andere subs, bijv. vanwege alle extra's, arp etc. (alhoewel de suggestie van klinkske natuurlijk ook kan).
Maar ik heb zelf hier een alternatief waar ik ook erg blij mee ben... ik heb een soort moog mini modulartje bij elkaar geklust van een minitaur, cp251, mf102, mf107, minifooger delay (dit alles aangestuurd door een BS2).
En zoiets kun je langzaam uitbreiden vanaf de minitaur, die ook al best leuk is.
 
Ik weet niet hoe snel het sparen bij jou gaat en wat je al hebt staan maar met een MIDI keyboard en een Mother-32 kun je al snel aan de slag. Of je gaat voor een tweedehands Sub Phatty (kun je instellingen opslaan in patches). Of allebei. Of een Sub37. Met die analoge Moog sound zit het bij allemaal wel goed
 
die patchbay op de mother32 is toch uniek ivm andere moog modellen?

zou je kunnen stellen dat een sub37 alles heeft wat een sub phatty en de mother ook hebben
en dat de sub phatty alles heeft wat de mother heeft + extra's?

thx 4 the help
 
online synth kopen bij keymusic, heeft iemand ervaring mee?
kans op schade o.i.d.?

thx!

ja, heb weleens iets bij Keymusic besteld en dat was een prima service, ook vlotte retour afhandeling voor spullen die ik niet nodig bleek te hebben. Maar dat is een paar jaar terug. De Keymusic winkel in Den Haag ben ik minder over te spreken.
 
online synth kopen bij keymusic, heeft iemand ervaring mee?
kans op schade o.i.d.?

thx!

Als je nu nog niets weet van synthese en of je dat wel leuk vindt, bespaar jezelf dan wat geld en koop iets 2e hands. Dan is de Sub 37 nog vrij zeldzaam op de 2e hands markt, maar goed, daar heb ik de mijne ook vandaan, kwestie van geduld. En ja, dat is wel de fijnste betaalbare Moog om te hebben op dit moment.
 
ik ken zeker weten wel zaken van synthese, don't worry maar ben aan het zien of ik een sub37 door Kenmusic zou laten opsturen... omgaan is momenteel geen optie en wil hem echt dringend :p

wat verkies je:
Sub37 OF 2x Mother-32?

:-P
 
Laatst gewijzigd:
Mother 32 is meer een onderdeel van een modulaire setup volgens mij, heb me er niet zo in verdiept.

Mijn opties waren de Sub 37 en de Voyager RME (2e hands zo'n €1500), ik ben voor de Sub gegaan.
 
met 2 Mother-32 kan je echt gekke dingen doen, zeker omdat je beide patchbay's aan elkaar kunt connecten.
 
Back
Top