MFB Dominion 1 env & lfo system settings

fjoesz

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
21 januari 2005
Berichten
8.556
volgens de handleiding kan je in system settings de range van de lfo's aanpassen en van de envs
ik probeer nu de envs trager te maken, maar ik kom er helemaal niet uit
wat ik ook doe, nada
weet iemand hoe t moet?
in de manual staat "use the corresponding buttons" hehe
 
Jep!

Druk shift+ 1-8 er staat bij de 1-8 knoppen bij wat de extra functie is. Als het LED brand als je shift indrukt bij LFO 1/2/3 of ADSR 1/2 en AD dan zijn ze langzamer (functie buttons 2,3,4 en 6,7,8 ). De LFO's 1 en 2 doen op de langzame stand 6 minuten over een volledige cycle als je ze op 0 zet. Erg nice :)
 
Trouwens wel echt heel tof de LFO cycle wordt geloof ik 40 sec op zijn langzaamst.
 
Trouwens wel echt heel tof de LFO cycle wordt geloof ik 40 sec op zijn langzaamst.

Bij idm zes minuten.
 
ik vind de attack curve een beetje leip, beetje bollig
vandaar ook dat ik ze lanngzamer wou maken. krengen zijn echt SNEL. voor aanzwellende shizzl hou ik meestal meer van holle attack, maar whatever
superrrr snappy retedikke bak man :)
 
ik vind de attack curve een beetje leip, beetje bollig
vandaar ook dat ik ze lanngzamer wou maken. krengen zijn echt SNEL. voor aanzwellende shizzl hou ik meestal meer van holle attack, maar whatever
superrrr snappy retedikke bak man :)

Echt een vette dikke superbak is het inderdaad :). Ben er ook nog steeds enorm blij mee.

Zat te denken, je zou kunnen proberen de lfo op langzame stand, lage setting, en dan nog eens een inverse velocity mod op de lfo gooien en hard aanslaan :P. Geen idee of het werkt, bedenk het me net en ga het zeker thuis proberen. Het zou me niet verbazen als dat de cycle NOG langer wordt daardoor *D.

@ Man-T, 40 seconden staat inderdaad in de manual, maar ik heb het getimed. Het is +/- 6 minuten.
 
Back
Top