Roland Boutique op iPad/iPhone met CCK?

Rainer

SoundCloud: Planeshifter
Lid sinds
16 februari 2009
Berichten
548
Locatie
Haarlem
Heeft iemand al eens geprobeerd om een van de Roland Boutique synths via de Camera Connection Kit (CCK) op z'n iPad of iPhone aan te sluiten? Wellicht zelfs met het kleine keyboardje?

Ik ben benieuwd of dit werkt, misschien via een powered USB hub; je zou de Boutique dan als klein keyboardje en controllertje kunnen gebruiken, en zelfs als audio-in voor de iPad/iPhone.
 
je zou de Boutique dan als klein keyboardje en controllertje kunnen gebruiken, en zelfs als audio-in voor de iPad/iPhone.
De knoppen van de boutiques sturen geen CC uit he, dus je kunt hier zowat niks mee (good luck met het vertalen van die sysex ..)
En wat voor support zou er zijn voor de audio-interface? (verwacht hier 0,0 van)

Dus eh, leuk projectje, maar met een ander os makkelijker te doen.
 
Die dingen schijnen de externe input te mixen met hun eigen output naar USB toe, dat zou dus evt. handig kunnen zijn.
Als je zo'n K-25m keyboardje erbij hebt, zou je een leuke synth hebben die kan dubbelen als keyboard voor je iPad.
 
Dank je voor je input, maar daarmee heb ik nog geen antwoord op mijn vraag :P
Iemand met een Roland Boutique die hem even aan een Camera Connection Kit wil hangen en kijken of het werkt? Ik denk dat je er bijna zeker wel een powered USB hub tussen zal moeten zetten.
 
Back
Top