E-mu xl7 hulp gevraagd

Gijsl

Leuk man
Lid sinds
16 Maart 2012
Berichten
156
Goedendag, Ik heb een xl-7 die opeens gek doet. Heeft het altijd prima gedaan maar elke keer als ik nu een preset aan een pattern koppelt veranderd hij de preset van alle patterns zodat elke pattern dezelfde preset krijgt. Als ik bijvoorbeeld op pattern 1, preset A zet, zet hij van pattern 2, pattern 3 etc. etc. eveneens preset A, terwijl dit dus niet de bedoeling is.

Kent iemand dit verschijnsel?
 
Ik weet niet meer zo uit mijn hoofd hoe, maar dit is aan te passen via een instelling in het menu.

edit;
volgens mij begrijp ik je verkeerd, wat bedoel je met preset A?
 
Als ik ergens in een pattern een preset plaats, op track 3 bijvoorbeeld. Zet de xl7 bij alle andere patterns dezelfde preset eveneens op track 3. Ik kan dus geen enkele preset behouden want bij elke aanpassing veranderen alle patterns mee.
 
MIDI > RECEIVE PROGRAM CHANGE
alle kanalen op ON, waarschijnlijk staan deze bij jouw op OFF.
 
Bedankt voor de tip, maar alle kanalen staan al op ON. Het rare is ook dat de patterns die ik op had geslagen voor dit probleem ontstond nog wel gewoon blijven. Maar als ik nieuwe presets in patterns zit blijven deze niet behouden.
 
Met 'diagnostic mode' kan je je hw checken, misschien dat ergens een fout zit.
Cursor L+R inhouden tijdens inschakelen voeding.

Let er wel op dat bij sommige testen je geheugen en/of instelling worden gewist!
 
Ik heb via dat diagnostic menu een fabrieksreset gedaan en het probleem lijkt zich nu verholpen te hebben. Bedankt voor je hulp!
 
Back
Top