Studiologic Sledge 2.0 synthesizer kopen

robbie50

ferkeert lit
Lid sinds
20 Maart 2004
Berichten
1.239
Locatie
Bij de Zee maar niet de noord!
Deze wil ik kopen (de gele);*D
Studiologic Sledge 2.0 synthesizer of............................(vraag) is er een redelijk alternatief (behalve D66) binnen deze prijsgroep?


graag reactie(s)..........



groet,

robbie:doei:
 
Laatst gewijzigd:
De Blofeld Keys lijkt me inderdaad de meest voor de hand liggende keuze,
klinkt hetzelfde, iets meer mogelijkheden en goedkoper, maar helaas,
zonder de leuke knoppen.

Afhankelijk wat belangrijk voor je is; MophoX4 en Minilogue zijn er ook nog.
 
of een nordlead, of een virus, of een...
Wat is voor jou de reden om géén sledge te kopen?
 
Als het puur om de synth enging gaat dan zou ik ook de Blofeld (keys) zeggen. Ventiel de Blofeld met een midi controller er bij.
 
Dank! voor de reacties.....:halleluja

Ik ga toch voor de Sledge vanwege zijn polyfonie, inderdaad knopjes en redelijke prijs.
Verder vind ik hem er nog leuk uitzien met dat geel ook.......nog nooit iets van Waldorf gekocht.......dus daar ben ik ook wel benieuwd naar.....
Mijn eerste synt. was een monofone Epro Spirit, hopelijk komt dat "gevoel" weer een beetje terug.......dat was genieten!:okdan:
Maar dat heeft waarschijnlijk iedereen met zijn eerste synt.

groet,

robbie
 
Zo, ik heb de Sledge precies 2 dagen in huis gehad.......:stupid
Met de bouw is niets mis, met de kleur ook helemaal niet, de potmeters voelen ook best stevig en goed aan, geen knoppen welke horizontaal heen en weer bewegen als je eraan draait...maar.....
geluid viel mij bar tegen, geen spatje analoog geluid zelfs niet in de richting, deed mij een beetje Casio aan.....zo noem ik het maar.
Mechanisch, kil, leeg totaal niet warm of zoiets, weinig "gevoel" of zoiets.
Eveneens vind ik het "regelgebied" van de potmeters erg klein, ik bedoel dat met de geringste beweging van een potmeter alles veranderd en is te weinig/moeilijk enige nuance aan te brengen.
(hopelijk komt dit begrijpbaar over!)
Jammer, weer in de doos en terug naar de winkel.....:doei:


Toch maar op zoek naar eentje die meer "analoog" klinkt....

robbie
 
Laatst gewijzigd:
Misschien was het ook niet zo handig om een digitale synth te kopen als je op zoek bent naar 'analoog en warm' *D

Tja, daar kan je wel gelijk in hebben......Nord lead A4 lijkt me ook al beter....(tuurlijk is ook duurder):okdan:

robbie
 
Back
Top