Synth met goeie hands-on arpeggiator

WillemV

Stamgast
Lid sinds
8 januari 2012
Berichten
146
Ik mis erg een goeie arpeggiator in mijn setup. Welke nu 2e hands betaalbare synth heeft goeie arps? Liefst realtime te tweaken.Korg triton? Virus b?
 
Pro2. Heeft een sequencer/arp die heel eenvoudig te customizen is. Kwestie van de stap inhouden en een toets indrukken of slide/rest invoeren met een encoder.

Inderdaad een heel goede arp.. helaas was betaalbaar ook een puntje :) de goedkoopste die heb gezien tot nu toe was 1300.
 
Oh ja de korg z1. geweldige arp. Maar echt hands on.... ik weet het niet.
 
Kawai K5000s. Bijna ultiem goeie arp, veel hands-on knopjes, fijn keyboard, goeie (digitale) sounds.
 
Sonicstate laat in YT-filmpjes zien dat die nieuwe Minilogue aardig wat in huis heeft aan arpregiator en sequencer.
 
Ik heb een Virus TI2, die is erg uitgebreid en heeft ook allerlei leuke (en zowaar bruikbare) randomize functies. Ik weet niet in hoeverre de andere Virus modellen deze ook hebben.
 
Karma en dergelijke ?
Arpeggiator next level....

Programmeren en aanpassen ervan ook :)
Ik was wel gecharmeerd van de arpeggiator van de JP8000 eigenlijk. Simpel edoch zeer doeltreffend.
 
Als ik met een arp wil klojojojojojo-n grijp ik toch me microkorg beet. Wel via midi want die kleine keys zal ik nooit aan wennen.
 
Geen synth maar master keyboard the Yamaha KX-49 of KX-61.

Een MIDI / USB master klavier met DAW integration naar Cubase en andere software merken.

Ik heb hem gekocht omdat de meeste MIDI modules geen arpeggiator hebben.

In deze KX keyboard serie zit de arpeggiator van de Motif verwerkt met veel types en variations.

Ook kan je naast de BMP timing met subdivisions en swing resolutions werken.

De kwaliteit van het toetsenbord is zoals de meeste master keyboards niet goed maar ook niet slecht.

Van het gewicht moet je niet schrikken want hij weegt geen drol.
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top