Tips voor x0xb0x of alternatief

Chinetti

Fortune favors the bold
Lid sinds
31 december 2002
Berichten
3.235
Mijn x0xb0x is aan vervanging toe. Ik heb hem al 'ns laten fixen, maar toen bleek al dat ModeMachines het arme ding een keer heeft laten stuiteren en er toch een doosje omheen heeft gedaan. Dus nu dan toch maar op zoek naar een vervanger.

Het enige wat ik echt fijn vind aan de x0xb0x is dat met het OS dat ik gebruik, ik de mogelijkheid heb om hem live te programmeren zonder start-stop. Ik vrees dat die optie en wens me beperkt in m'n keuzes. Maar wie weet…

Welke x0xb0x bouwers zijn goed?

of:

welke andere hardware 303 emulator biedt de optie om live te programmeren en klinkt ook nog 'ns minstens zo acceptabel als de x0xbox?
 
Ja, en je moet er mss. 5-12 maanden op wachten. En op dit moment blijkt de software nog niet 100% te werken. Maar ie is wel live te programmeren.
 
ik zou die x0x eens laten nazien door ervaren bouwer.. "total loss" zal het ook wel niet zijn.

ik heb meer "vertrouwen" in een degelijke x0x dan in een TT. En n0nx0x2 OS heerst natuurlijk :D

Die Avalon zou ik mee opletten, de maker staat een beetje bekend om dingen te verkopen die helemaal niet af zijn en dan eeuwen laten wachten.. Ik lees nu al dergelijke verhalen op de facebook groep en ik weet het ook uit eigen ervaring met de x0xI0 (een dure DIY kit verkopen, en dan 1,5 jaar wachten om een manual vol fouten af te leveren over hoe het te bouwen)
 
Back
Top