Geen geluid meer uit Voyager

Maak je geen illussies wat kwaliteit betreft. Het is een race to the bottom en jullie werken daar zelf aan mee door altijd maar alles zo goedkoop mogelijk te willen hebben c.q. steeds maar over de prijs te piepen.

Is dat nou nodig, Marc? Ik krijg inderdaad een gevoel van:" je vroeg er om!".
Moet je, net als Keulse vrouwen een extra boxer aantrekken om naar een optocht te gaan kijken?:duivels: nou ja, je snapt het wel, zullie en hullie liggen op het kerkhof.
Bovendien: elke kapotte synth is toch een potentiële boterham voor jou, zou ik denken.
Maar goed, we hebben te maken met een balende synthfanaat, dat is denk ik veel triester maar Patrick heeft de servicetip en het adres al doorgegevn, lijkt me dus opgelost, toch?
Je kan ook vragen, als je het kan, of je zelf de componenten vervangen. Schakelen we die reparateurs meteen ook uit:D en dat laatste is natuurlijk echt een geintje hè?!
Niet meteen de Grüne Polizei op mij afsturen.
 
Maak je geen illussies wat kwaliteit betreft. Het is een race to the bottom en jullie werken daar zelf aan mee door altijd maar alles zo goedkoop mogelijk te willen hebben c.q. steeds maar over de prijs te piepen.

Voyager is totaal geen goedkope (mono!)synth en bestaat ook helemaal niet uit cheap ass componenten, pots, of bijvoorbeeld smd pcb's etc.. . Moest het nu over een synth gaan van MFB of zo ik zou zeggen ok ja het kan. Maar Moog? Voor zo'n prijs verwacht je een degelijke synth met deftige componenten die lang mee gaat ik vind dat hiervoor geen enkel excuus bestaat. MIjn TB-303 gaat al 33 jaar mee.. 'nuff said..
 
Laatst gewijzigd:
Hoi Bazzie,

Helemaal mee eens, ik citeerde marcmarc maar dat is misschien niet duidelijk. Overigens zijn vier van de vijf nieuwe Moogs die ik kocht kapot aangekomen of na een week kaduuk gegaan. Allemaal uiteindelijk goed opgelost maar ik vind het maar bagger.
 
Opsturen naar amptec. Dat heb ik met mn oldschool vorig jaar gedaan. De verzendkosten naar amptec moet je zelf betalen de reparatie en terugstuur porto betaald amptec/moog. Inmiddels klinkt mn moog al weer een hele tijd als een moog :)
 
Beste vriend egres, ik ben er niet zo in thuis, jij volgens mij zeker niet. Rudi linnhart denk ik wel.
De info komt van hem, nadat hij mijn signature onder handen heeft gehad.
Op zich niet raar dat er in de loop van de jaren verschillende verbeteringen en soms verslechteringen bij moog instrumenten worden doorgevoerd. Daar gaat dit hele topic toch over...
 
Eprom updates.

Software updates.
Mijne is dan net voor die slechte ic's, 2/2/2010 (laten we het hopen:?)
 

Attachments

  • 20160209_102026.jpg
    20160209_102026.jpg
    34,5 KB · Bekeken: 42
Hij is op weg naar Thomann die hem waarschijnlijk doorstuurt naar Moog. Het duurt even en ik moet dus even zonder, maar de service is uitstekend en het kost me helemaal niets! :)

Nogmaals dank voor de tip(s)!
 
Even een update. Mijn Voyager is inmiddels weer terug en hij klinkt weer als een zonnetje!! Uitstekende service van Moog en Thomann, en dank hier voor de goede tip(s).
 
Mooi! Maar wat was er nou precies mee?
 
Back
Top