Novation KS Rack VS Novation supernova

En anders kun je het beste zoeken naar een demo van Arksun. Omdat Novation nogal langzaam is met mp3's op hun website plaatsen heeft hij een onofficiele demo gemaakt van de KS - ik weet alleen niet meer hoe 'ie precies heet en of ik 'm nog heb :).
 
Origineel geplaatst door Yoozer
En anders kun je het beste zoeken naar een demo van Arksun. Omdat Novation nogal langzaam is met mp3's op hun website plaatsen heeft hij een onofficiele demo gemaakt van de KS - ik weet alleen niet meer hoe 'ie precies heet en of ik 'm nog heb :).

Ik heb me het schompes gezocht op Google en op zijn website. Maar nergens te vinden...:S Op zijn site staat wel dat ie die demo gemaakt heeft maar je kunt hem niet downloaden. Any ideas?
 
Ik ga ermaar vanuit dat de K-station dezelfde demo heeft als de ks-rack.

Maar als je een goede indruk wil krijgen zal je toch echt naar de winkel moeten gaan. Anders is het net zoiets als een bankstel via internet bij de wehkamp testen. Dan gaat iemand in een foldertje zitten en aan zijn lichaamstaal moet jij bepalen of deze lekker zit.
 
Origineel geplaatst door Syntagma
..op bv. www.vengeance-sound.de hebben ze patches te koop voor allerlei synths, zoals bv. de Pulse, JP8000/8080, Virusjes en ook de V-station (soft dus). ..

Mooie sounds, ja. En wéér een bewijs dat je met vrijwel elke synth trance ken maken..
 
Origineel geplaatst door BananaWorld
Ik ga ermaar vanuit dat de K-station dezelfde demo heeft als de ks-rack.

Maar als je een goede indruk wil krijgen zal je toch echt naar de winkel moeten gaan. Anders is het net zoiets als een bankstel via internet bij de wehkamp testen. Dan gaat iemand in een foldertje zitten en aan zijn lichaamstaal moet jij bepalen of deze lekker zit.

lijkt me niet, de ksrack heeft ook nog drumprograms toch?
en zeker weten meerdere filters (hp/bp etc)
 
ok ;)

tja das waar. en je haalt tijdens 1 keer zelf kloten ook niet al je sounds eruit.
maarja. een demo kan wel het karakter van een synth weergeven denk ik
 
Ben eigenlijk nog altijd geïnteresseerd gebleven,zeker in de supernova II rack,maar je komt ze nog zeer zelden tegen op tweedehands tegenwoordig.De I vind je nog wel eens,en die prijzen gaan tegenwoordig steeds meer de hoogte in.
Denk dat de mensen VST's wat beu aan het worden zijn,ik ook,terug aan de knoppen zitten!En zo'n blauwe spupernova,dat staat toch wel mooi in je rack....of op de schoorsteen ipv een Maria beeldje:-)
 
Back
Top