Korg DSN-12 voor Nintendo 3DS en 2DS

Wootson

Ouwe rot
Lid sinds
29 Maart 2011
Berichten
1.428

Attachments

  • Wootson's Korg DSN-12 Demo.mp3
    2,7 MB · Bekeken: 45
idd... super cool :mega: De hatjes zijn een beetje te wet maar de sounds en de kick klinken erg goed :)

Zit nog 'n demo en de specs ff te checken.. dit is toch wel erg leuk om mee te nemen in de koffer :)
Wel jammer dat je het nog steeds niet kunt syncen.. of zie ik iets over het hoofd??
 
De DS10.
Ik was hem alweer vergeten.
Ik heb de Nintendo DS ooit primair aangeschaft voor deze applicatie en daar best veel lol mee gehad.
Sinds de komst van mijn iPad heb ik het ding eigenlijk niet meer aangeraakt, wat niet wegneemt dat je er leuke dingen mee kunt doen.
 
Heb wat you tube filmpjes zitten bekijken en denk eraan om een ds aa te schaffen enkel alleen voor dit programmatje .
Na wat rondsufen blijkt dat je de dsn 12 alleen kan kopen via de nintendo shop , en den nog met nintendo points .
Hoe gaat dit precies in zijn werk , ik veronderestel dat je het gedownloade programma dan we kan opslaan op een sd kaart ?
Ben niet zo'n gamer , vndaar deze noob vragen
 
Heb wat you tube filmpjes zitten bekijken en denk eraan om een ds aa te schaffen enkel alleen voor dit programmatje .
Na wat rondsufen blijkt dat je de dsn 12 alleen kan kopen via de nintendo shop , en den nog met nintendo points .
Hoe gaat dit precies in zijn werk , ik veronderestel dat je het gedownloade programma dan we kan opslaan op een sd kaart ?
Ben niet zo'n gamer , vndaar deze noob vragen

De Ecards vindt je bij supermarkten/boekhandels/etc waar ze ook andere kaarten verkopen.

Ook is er een M01D uitvoering. (Korg M1 emulator)

Rond de €30 per pakket. (Aanbiedingen voorlopig nog niet gezien)

Je koopt download het pakket en slaat het op in het meegeleverde interne SD kaart van de (N)3DS. (Net als itunes en soortgelijke komen aankopen in je account te staan)

Idd jammer dat deze pakketten NIET op cartridge uitgekomen zijn.
(Ivm try-before-you-buy-flash-kaart-principe) :engel:
 
Idd jammer dat deze pakketten NIET op cartridge uitgekomen zijn.
(Ivm try-before-you-buy-flash-kaart-principe) :engel:

Ik weet denk ik wel waa-ROM ze niet op cartridge zijn verschenen.. :)
 
Back
Top