Zoom Rhythmtrak RT-223 - JA of NEE

Klaas

Ouwe rot
Lid sinds
27 juli 2004
Berichten
621
Locatie
Rotterdam
Hallo Forumleden,

Ik ben al enige tijd op zoek naar een Zoom RT-223, maar dat is tot op heden niet succesvol geweest.

Nu ben ik heel benieuwd naar de mening van de forumleden die deze drumcomputer nog gebruiken of ooit hebben gebruikt.

Wat is de reden dat je hem nog steeds gebruikt of wat is de reden dat je hem weer hebt verkocht?!

Ik had wel gedacht dat er enkele forumleden zouden zijn die er nog een ongebruikt hebben liggen, maar dat blijkt toch niet zo te zijn.

Is hij zo weinig nieuw verkocht of is hij zo goed dat niemand hem weg wil doen?!

Ik heb nu een Zoom Streeboxx SB-246 en vind het een lekkere simpele en goedklinkende drumcomputer.

Vandaar dat ik ook heel nieuwsgierig ben naar de Zoom RT223.

Alvast bedankt voor jullie reactie.
 
Voor wat het waard is: ik heb het broertje Zoom Rhythm Track RT-323 gehad. Klonk goed, fijne samples, goeie punch, werkte makkelijk. Samples waren voor mij wat te veel doorsnee maar klonken goed (bas en drums).
 
Vinnieq, bedankt voor je reactie.

Klopt het dat de RT-223 later is uitgebracht dan de RT-323?!

Of is de RT-223 de voorloper geweest van de RT-323?!

Zoom nummert een beetje raar want de RT-123 is later uitgebracht dan de RT-323.
 
Euh, dat heb ik niet zo scherp. Zoom heeft alle (prima) manuals op het net. Wellicht kun je een vergelijk doen. Ik vermoed dat de 223 ietsje uitgebreider is. Ik weet niet wat je percies met de RT wil gaan doen maar voor doorsnee gebruik kom je met de 323 een heel end.
 
Ik wil hem in combinatie met een midi sequencer gebruiken als drum sound module, naast mijn andere drumcomputers.
Via een midi thru box laat ik ze allemaal mee lopen en met een mengpaneel bepaal ik welk geluid ik gebruik.

Wat ik fijn vind aan de SB-246 Streetboxx is dat hij, net als de RT-223 Rhythmtrak, een ingebouwde Comp / EQ en Reverb heeft.
 
T-CM11 Bedankt voor de link!

Nieuw is hij inderdaad nog wel te koop, ja.

Maar als iemand er een voor een leuke prijsje te koop heeft, kan ik het overige bedrag weer voor iets anders leuks gebruiken.
 
Ja, wat wil je nog meer voor die prijs.
Hij werkt toch ook op batterijen, maar als is vier AA penlites erin stop doet die van mij het niet.
Waarschijnlijk moeten de batterijen gloednieuw zijn voor hij het doet, maar dat heb ik nog niet geprobeerd.

Wat sowieso vreemd is, is dat hij een 9V adapter aansluiting heeft en met batterijen vervolgens op 4x 1,5V = 6V zou moeten werken.
 
Back
Top