Elektron

teaser:
1455129_470375596404579_1721189031_n.jpg
 
Ik denk dat iedereen het zo een beetje gehad heeft met Machinedrum. Enkel leuk ding omdat je er samples in kan steken.. Voor de rest keihard digitaal en kits om van te huilen.

Bazzie = iedereen, iedereen = Bazzie. Gevaarlijk terrein.

1. Swiffer
2. Stofzuiger met panty
3. Niet doen
 
Onzin is dat jij vandaag zegt dat de bestaande Machinedrum nergens meer te koop is. Dat zuig je uit je duim, en dat is gewoon vandaag, op de dag dat je die uitspraak doet, te checken.

Dat Elektron op de 23e met bijv. een analoge drummachine kan komen is best mogelijk. Dat heeft helemaal niets met je uitspraak over de beschikbaarheid op dit moment van de huidige Machinedrum te maken.

Dude, lighten up, je komt echt in met gestrekt been...
 
500 stuks wel te verstaan.
Ik heb er eentje gehad, het keyboard is echt een waardevolle toevoeging..

Echter zie ik het nut niet bij de analog 4, daar die kleine toetsjes al fungeren als keys.
Daarbij had de sfx6 ook geen aanslaggevoeligheid of aftertouch. De joystick was alleen voor performance doeleinde en de bewegingen kan je niet opnemen.

Ik gok nog steeds op de machinedrum mk3
 
Wel geinig al die speculatie, je kunt echt alles zien in die flyer. Het heeft veel weg van toetsen inderdaad, maar je kunt er ook een 'm', 'iii' of zelfs 'ptq' in zien... :)

Ik hoop op een betaalbare, simpele drumcomputer. De prijs en de vaak genoemde leercurve hebben mij tot nu toe weerhouden iets van Elektron te kopen.

Om SB-SIX even bij te staan, bij Elektron zelf zijn zowel de Machinedrum als de Machinedrum UW niet op voorraad, dus dat is toch niet helemaal uit de duim gezogen.

Mijn gok is ook een Machinedrum 3, maar we zullen het zien.
 
Dude, lighten up, je komt echt in met gestrekt been...

Haal dan die duim uit je mond wanneer je je pletspraat hier als 'feiten' neerzet.
 
Daarnaast is de Machinedrum, zoals ook al eerder vermeld, wel vaker even niet op voorraad geweest. Ook de andere machines hebben dit gehad.

Kan aan van alles liggen: De leverancier van de behuizingen die in batches werkt en toevallig even met Octatrack behuizingen bezig is, assemblage afdeling die wat achter loopt, onderdeel tijdelijk slecht leverbaar, etc. etc. etc.

Volgens mij hebben ze de Machinedrum MK2 ook nooit als een "nieuwe machine" aangekondigd destijds.

Het zou kunnen maar naast de stock van de MK2 is er niets wat er op wijst.
 
Haal dan die duim uit je mond wanneer je je pletspraat hier als 'feiten' neerzet.

Bericht door een moderator:
3 of 4 woorden van zijn volledige post zijn wellicht geen feiten. Ik denk dat het ook wel iets gematigder kan. ;)
 
Om SB-SIX even bij te staan, bij Elektron zelf zijn zowel de Machinedrum als de Machinedrum UW niet op voorraad, dus dat is toch niet helemaal uit de duim gezogen.

Mijn gok is ook een Machinedrum 3, maar we zullen het zien.

Thanks ja dat is precies wat ik bedoelde. Alleen het woordje "overal" klopt niet, daarvoor mijn nederige excuus. Geen reden om zo zuur op te reageren lijkt me.
 
ze komen met een virtuele digitale synth.
D-more
analoge oscillatoren die de VM,s aansturen (virtuele machinesynths)
 
ach, als groninger ben je altijd zweverig want de aarde is er zo beverig.
en;
als drenth ben je altijd stoned omdat je tussen de hunebedden woont.
:D
 
Het is geen nieuw model, alle modellen krijgen een firmware update met parameter unlock
 
Back
Top