Elektron

Beste mensen... Absoluut analoog dus een "ADRUMMACHINE" en Cenk Sayinli is al druk aan 't oefenen...
 
Waarom dan die toetsen en dat hout op de flyer?

Ik denk A4 met toetsen, al is de Machinedrum plots niet leverbaar zijnde een raar verhaal, maar echt nieuwe machines gaat toch met veel meer bombarie bij die Zweden(Hector, waar is Hector!)

Mochten ze overigens gewoon gestopt zijn met die bombarie zou ik dat prima vinden. Maar dat terzijde...
 
...
- De MD is opeens overal out of stock, en ondertussen al 10 jaar oud concept (zonder usb/verouderde fx/etc)

Wat een onzin. Bij musicstore, Thomann, Bax, DV247 etc., overal is de Machinedrum ook vandaag nog gewoon uit voorraad leverbaar. En dat -ie bij Elektron zelf even niet op voorraad is geldt van tijd tot tijd voor al hun producten.
 
toetsen, aftertouch, aanslaggevoelig, hout, joystickie, of zoiets. Maar ik snap je punt.

Een analoge Machinedrum met echte pads. Daar zou ik voor tekenen.
 
We zullen wel zien of het onzin was op de 23ste :mega:

Onzin is dat jij vandaag zegt dat de bestaande Machinedrum nergens meer te koop is. Dat zuig je uit je duim, en dat is gewoon vandaag, op de dag dat je die uitspraak doet, te checken.

Dat Elektron op de 23e met bijv. een analoge drummachine kan komen is best mogelijk. Dat heeft helemaal niets met je uitspraak over de beschikbaarheid op dit moment van de huidige Machinedrum te maken.
 
Als Hector er was geweest bij deze campagne had hij wel korte metten gemaakt met deze oproer. Misschien is het wel een Zweedse ovenschotelpan. Ook overal uit de schappen verdwenen.
 
Als Hector er was geweest bij deze campagne had hij wel korte metten gemaakt met deze oproer. Misschien is het wel een Zweedse ovenschotelpan. Ook overal uit de schappen verdwenen.

:dubbel::mega:
 
Ja, geen Hector en nauwelijks tamtam. Dat is dan wel weer vreemd.

Ze hebben het ook heel consequent over "machines", niet products of e.d.
Elektron heeft afaik 3 soorten machines: de software machines, machine drum, mono machine
Een nieuwe mono is onwaarschijnlijk. Een nieuw soort software machine zou qua gebrek aan marketing kunnen.
Maar ik vermoed toch meer.

MicroMaschine? in de trant van Arturia :D
 
Ik denk dat iedereen het zo een beetje gehad heeft met Machinedrum. Enkel leuk ding omdat je er samples in kan steken.. Voor de rest keihard digitaal en kits om van te huilen.
 
De monomachine met keyboard is net iets meer dan 10 jaar geleden gelanceerd (500 stuks): "The SFX-6 was made publicly available in September 2003."

Misschien is het puur een keyboard dat afgestemd is op bijv de A4. Met wat extra (midi) features ofzo. Dus meer een accessoire dan een product.
 
Ik denk dat iedereen het zo een beetje gehad heeft met Machinedrum. Enkel leuk ding omdat je er samples in kan steken.. Voor de rest keihard digitaal en kits om van te huilen.

Ikke nie en ik heb niet eens sample functie.... En Ach, wordt hij lekker goedkoop van op de marktplaatsen moet je maar denken.
 
November 23rd is also the 50th anniversary of Doctor Who, so there has been speculaton that Elektron will be unveiling a "Time Machine"

Bron: Sonicstate
 
Back
Top