X

Elektron

Collapse
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

Een mooie 19 inch drumdoos zonder seq. aub.
    Lanterfanterpanter

Comment

Ik hoop een simpele a4 octatrack combi met keys. Een analoge synth met sampling en dik geheugen.

Comment

Originally posted by synthiaks View Post
        Ik hoop een simpele a4 octatrack combi met keys. Een analoge synth met sampling en dik geheugen.
        Analoog met sampling? Klinkt koel, dan moeten er cassettebandjes in zitten denk ik
        This is me: https://soundcloud.com/steeboo
        Latest album, download here!

Comment

Originally posted by synthiaks View Post
          Ohh snap!

Die zou ik direct kopen..
          https://soundcloud.com/bonnefooi
          https://www.facebook.com/Bonnefooimusic

Comment

Beste mensen... Absoluut analoog dus een "ADRUMMACHINE" en Cenk Sayinli is al druk aan 't oefenen...
            Het belangrijkste van muziek, staat niet in de noten...

Comment

Waarom dan die toetsen en dat hout op de flyer?

Ik denk A4 met toetsen, al is de Machinedrum plots niet leverbaar zijnde een raar verhaal, maar echt nieuwe machines gaat toch met veel meer bombarie bij die Zweden(Hector, waar is Hector!)

Mochten ze overigens gewoon gestopt zijn met die bombarie zou ik dat prima vinden. Maar dat terzijde...
              prairie doggin'

Comment

Een A1 met toesten?

Comment

Originally posted by SB-SIX View Post
                  ...
                  - De MD is opeens overal out of stock, en ondertussen al 10 jaar oud concept (zonder usb/verouderde fx/etc)
                  Wat een onzin. Bij musicstore, Thomann, Bax, DV247 etc., overal is de Machinedrum ook vandaag nog gewoon uit voorraad leverbaar. En dat -ie bij Elektron zelf even niet op voorraad is geldt van tijd tot tijd voor al hun producten.
                  .

Ruimte voor opmerkingen

.

Comment

Waarom zouden ze een A4 met toetsen uitbrengen? De A4 heeft al toetsen!
                    https://soundcloud.com/bonnefooi
                    https://www.facebook.com/Bonnefooimusic

Comment

toetsen, aftertouch, aanslaggevoelig, hout, joystickie, of zoiets. Maar ik snap je punt.

Een analoge Machinedrum met echte pads. Daar zou ik voor tekenen.
                      prairie doggin'

Comment

Jezus ja, die zou ik weer blind kopen...
                        ik denk er het mijne van...

Comment

Originally posted by conso View Post
                          Wat een onzin. Bij musicstore, Thomann, Bax, DV247 etc., overal is de Machinedrum ook vandaag nog gewoon uit voorraad leverbaar. En dat -ie bij Elektron zelf even niet op voorraad is geldt van tijd tot tijd voor al hun producten.
                          We zullen wel zien of het onzin was op de 23ste
                          This is me: https://soundcloud.com/steeboo
                          Latest album, download here!

Comment

Originally posted by SB-SIX View Post
                            We zullen wel zien of het onzin was op de 23ste
                            Onzin is dat jij vandaag zegt dat de bestaande Machinedrum nergens meer te koop is. Dat zuig je uit je duim, en dat is gewoon vandaag, op de dag dat je die uitspraak doet, te checken.

Dat Elektron op de 23e met bijv. een analoge drummachine kan komen is best mogelijk. Dat heeft helemaal niets met je uitspraak over de beschikbaarheid op dit moment van de huidige Machinedrum te maken.
                            .

Ruimte voor opmerkingen

.

Comment

Als Hector er was geweest bij deze campagne had hij wel korte metten gemaakt met deze oproer. Misschien is het wel een Zweedse ovenschotelpan. Ook overal uit de schappen verdwenen.
                              prairie doggin'

Comment

Originally posted by 154 View Post
                                Als Hector er was geweest bij deze campagne had hij wel korte metten gemaakt met deze oproer. Misschien is het wel een Zweedse ovenschotelpan. Ook overal uit de schappen verdwenen.
                                .

Ruimte voor opmerkingen

.

Comment

Ja, geen Hector en nauwelijks tamtam. Dat is dan wel weer vreemd.

Ze hebben het ook heel consequent over "machines", niet products of e.d.
                                  Elektron heeft afaik 3 soorten machines: de software machines, machine drum, mono machine
                                  Een nieuwe mono is onwaarschijnlijk. Een nieuw soort software machine zou qua gebrek aan marketing kunnen.
                                  Maar ik vermoed toch meer.

MicroMaschine? in de trant van Arturia

Comment

Ik denk dat iedereen het zo een beetje gehad heeft met Machinedrum. Enkel leuk ding omdat je er samples in kan steken.. Voor de rest keihard digitaal en kits om van te huilen.

Comment

De monomachine met keyboard is net iets meer dan 10 jaar geleden gelanceerd (500 stuks): "The SFX-6 was made publicly available in September 2003."

Misschien is het puur een keyboard dat afgestemd is op bijv de A4. Met wat extra (midi) features ofzo. Dus meer een accessoire dan een product.

Comment

Ik denk dat iedereen het zo een beetje gehad heeft met Machinedrum. Enkel leuk ding omdat je er samples in kan steken.. Voor de rest keihard digitaal en kits om van te huilen.
                                        Ikke nie en ik heb niet eens sample functie.... En Ach, wordt hij lekker goedkoop van op de marktplaatsen moet je maar denken.
                                        Torrent compleet...

Comment

November 23rd is also the 50th anniversary of Doctor Who, so there has been speculaton that Elektron will be unveiling a "Time Machine"

Bron: Sonicstate
                                          Het belangrijkste van muziek, staat niet in de noten...

Comment

Working...
                                          X