yamaha ex5 flash memory

Hi,
Nee want ik had direct bij de allereerste ex5 al flashgeheugen.
Waar het wel aan ligt zou ik niet weten. Was er ook niet iets van een maximum aan het totaal aanwezige geheugen?
Met andere woorden, zet er eens heel weinig of geen sims in en kijk of ze het dan wel doen.
Wat zegt system101 er van?
 
Wil je mij (via PM) de contactgegevens doorgeven van de zaak waar je die roms gekocht hebt? Misschien is het voor mij ook interessant, zodra ik een EX5 heb. Hebben ze nog meer hardware voor de EX5?
 
Heb je al contact gehad met de mensen achter EX5Tech.com? Ze hebben weer heel goede banden met Yamaha en hebben diverse ex5 eigenaren geholpen met firmware updates.

PS ik wil nog graag even de contactgegevens van System101, ik kan ze op het web zo gauw niet vinden.
 
Heb je al contact gehad met de mensen achter EX5Tech.com? Ze hebben weer heel goede banden met Yamaha en hebben diverse ex5 eigenaren geholpen met firmware updates.

PS ik wil nog graag even de contactgegevens van System101, ik kan ze op het web zo gauw niet vinden.

verschrijving het is : http://www.sector101.co.uk/exflm.html

op de website van ex5tech is niet zoveel activiteit meer, dus had geen contact meer opgenomen.
 
Ik kwam EX5Tech toevallig tegen op Internet. Ik heb een mailtje gestuurd of ze het EX5 flashgeheugen nog konden leveren. Dat konden ze wel.
Korte tijd later had deze firma de Flash geheugens op Ebay gezet. Volgens mij gingen ze zelf bieden om te prijs op te drijven! (de koper had zijn biedingsnaam afgeschermd) Rare praktijken!
 
EX5tech is een gebruikersforum in de USA, net zoals synthforum. Sector101 is een commercieel bedrijf in de UK. Je post is niet geheel duidelijk.


Edit: Ik heb je vervolgpost gemist. Is nu wel duidelijk.... Rare praktijken idd. Ik heb destijds mijn FLASH via iemand van het forum gekocht jaren terug. Ook ooit er het nieuwere OS in laten zetten door yamaha service centre ivm timingsproblemen en enige bugs.

EX5 is nog steeds mijn main keyboard bij bandgebruik voor de piano/hammond en E.piano/clavi sounds. Prikt lekker door de mix en expressief. Thuis vooral de pad-sounds in gebruik, en leads ism breathcontroller.
 
Laatst gewijzigd:
EX5 Flashgeheugen

EX5 Flashgeheugen

Sorry, ik bedoelde het bedrijf Sector101.......:engel:
 
Ik had gelezen dat ze via EX5Tech een samenwerking hadden met Yamaha UK, voor de rom firmware upgrade. Nooit geschoten is altijd mis, nietwaar? Volgens mij is de EX5 trouwens de langst gesupporte synth ooit, wat ik tot nu toe gelezen heb.
 
Back
Top