Ik zoek een synth

Re: Ik zoek een synth

Origineel geplaatst door DeLoN


Ik heb nu zo instelling van: Als je niks verdient of genoeg binnehaalt dan moet je ook niet onnodig veel geld geven...
En tsja ik wel met een zaterdagbaantje, maar ik wil gewoon nieuwe eigen sounds (creeeren)

Gewoon een leuke 2e handse synth kopen....

Op die manier hoeft het allemaal niet zoveel te kosten.
Of een 2e handse virus ofzo is ook leuk.
 
Re: Re: Ik zoek een synth

Re: Re: Ik zoek een synth

Origineel geplaatst door ELectronic SKIL
Gewoon een leuke 2e handse synth kopen....

Op die manier hoeft het allemaal niet zoveel te kosten.
Of een 2e handse virus ofzo is ook leuk.

Waren die er al in 2001`?
 
Origineel geplaatst door fuse
Waarschijnlijk een van de eerste 'welke synth moet ik kopen' draad die op dit forum geindexeerd is.

eum... mensen... :frons:

lezen jullie ooit eerdere posts, zoals deze hier geciteerd van fuse?
of kijken jullie ooit naar de datum?
deze thread komt uit 2001... :dubbel:
 
Ben ik toch benieuwd wat'ie uiteindelijk gedaan heeft en of'tie z'n zaterdagbaantje nog heeft!

Wout
 
Oh hier wordt ik helemaal verlegen van

Oh hier wordt ik helemaal verlegen van

:o:

Ik werk nog steeds bij de post (en nog ergens anders), maar studeer nog steeds, zou bijna denken dat ik hier gewoon niet aan herinnerd wil worden, maar ach...
Mijn huidige setup is een rs7000, an1x, tx16w, boss sx-700 en binnenkort hopelijk een a3000.
Verder werk ik nog altijd fijn met buzz en heb daarnaast nog de proteus x, waarvan ik de andere soundbanks nog wel van wil gaan kopen... Hier ken ik nog steeds genoeg mee, alhoewel ik soms nog aan wat gear voor zang zit te kijken of randapparatuur zoals compressors e.d.

Ben hiervoor nog eigenaar geweest van een roland msehmnogwat sampler, emu vintage keys, yamaha psr2000:P, akai s900, xp30, dx27, casio vl-letjes, cd3000i, cs30L, diverse boss gitaarpedaaltjes en heel veel sample cd's.

Wat niet bij mij verandert is in al die jaren zijn de 8-tracks en platencollectie die alsmaar blijft groeien, had t ooit met een forumlid hierover gehad dat de zomervakantie weer een geschikt moment is om alles weer te gaan samplen en je hd te ordenen :)


Heb in al die jaren veel van jullie meegekregen gasten, blijf altijd nog een thuismuzikantje nothing special really...Maar damn...da s gewoon weer bijna 4 hele jaren geleden...toen ik nog guldens spaarde voor mijn gear?! haha

ah well...

Fuse8> je wordt bedankt:P ;)
 
Back
Top