[Yamaha] Yamaha EX5

fuse

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
7 juli 2001
Berichten
18.831
Ha luitjes,

Mocht je toevallig de gelukkige eigenaar van zo'n blauw of zilverkleurig monster zijn check effe of je de nieuwste OS hebt.
Want na veel gezeik is er eindelijk weer een update die best wel eens de moeite waard zou kunnen zijn. Betere VL geluiden, strakkere sequencer en nog van alles meer.
(en degene die hem inruilt voor een Motif is een sukkel)

Grtz
 
Stel dat ik een EX5 had ... wat is de laatste OS versie en waar vind ik die?
 
OS is niet downloadable. Je moet er EEPROMS voor inruilen.
En Yamaha maakt het expres zo moeilijk omdat het ze geld kost en beweren dat het niet echt nodig is. Je moet eerst de hele papierwinkel invullen en dan die chippies opsturen en een paar dagen/weken(/maanden?) wachten totdat je de nieuwe krijgt.

De nieuwste OS versie is 1.0E
En FLASH RAM en SCSI uitbreiding is ook aan te bevelen. Dan kun je heel veel patches gratis downloaden. (www.ex5tech.com)
 
Wie had nou nog ooit een OS update verwacht. Enne fuse, vertel eens... Midi timing nu eindelijk opgelost?! ;)

Maar goed, bedankt. Zal hem wel effe downen zo.

------------

Duh... niet te downen? Dan mag m'n broertje het wel even zelf doen. Een synth cadeau krijgen is 1, maar de rest schaft hij maar lekker zelf aan.
 
Hallo Fuse,

Waar moet ik die formulieren(papierenwinkel) halen???
Gewoon aanvragen bij mijn muziekhandel , of vind ik die ergens op het net???
Bij mijn vorige Upgrade's heb ik nooit één papier moeten invullen.

Groetjes,
marcE
ps - heb je al naar mijn muziek geluisterd???
Ik heb al meermaals naar uw cd geluisterd , het éérste nummer vind ik gewoon prachtig.De rest ook natuurlijk.Ik heb dat nummer al aan enkele vrienden laten horen en zij vonden het allemaal goed.

:okdan: :okdan: :okdan:
 
Gewoon vragen bij de muziekhandel waar je EX is verkocht of anders de dealer die het dichtst in de buurt licht contacteren en vragen hoe zij het doen. Het is nl. per persoon weer verschillend hoe ze reageren.
 
Back
Top