Acidlab Bassline 2 pattern length

Lid sinds
15 februari 2007
Berichten
1.002
Locatie
Vlakbij Hulst
Hoe zit dat?

Kan je op de bassline 2 ook patterns maken van bv 32 steps... (zonder 2 patterns te moeten aanéén chainen)...

En is het mogelijk om eerst noten in te vullen en pas nadien slides, accenten en octaven te gaan aanpassen (zoals op de tb en de x0x)?

Ik heb in de online handleiding gekeken, maar die is vrij vaag (en slecht engels - ik kan geen duits) en ik kan het er niet uit opmaken.

Wil iemand me dit eens vertellen?

dank!
 
Ok... dit kan wél op de X0XB0X toch of niet? Die patterns van 32 steps. Of kan dat ook daar niet? (ik dacht dat dit op de originele TB wél ging, meende ik gehoord te hebben in youtube clips)...
 
Ok... dit kan wél op de X0XB0X toch of niet? Die patterns van 32 steps. Of kan dat ook daar niet? (ik dacht dat dit op de originele TB wél ging, meende ik gehoord te hebben in youtube clips)...
Dat kun je zeker horen ja, als je 2 patterns van 16 steps "chained" dan kan het. Maar je kunt niet één pattern van 32 steps maken op een TB.
 
Ah super... dan maakt et (voor dat dan) niet veel uit of je een X0XB0X of een acidlab bassline 2 aanschaft. De sequencer en manier van programmeren is op beiden dus aangepast zodat je eerst de noten kan inprogrammeren en pas achteraf de slides en zo naar hartelust kan gaan editten en toevoegen...
 
Ah super... dan maakt et (voor dat dan) niet veel uit of je een X0XB0X of een acidlab bassline 2 aanschaft. De sequencer en manier van programmeren is op beiden dus aangepast zodat je eerst de noten kan inprogrammeren en pas achteraf de slides en zo naar hartelust kan gaan editten en toevoegen...
Op een tb303 werkt het ook zo, daar kan het zelfs niet anders.
 
Back
Top