Weeral een mnord modular probleem

the tall lad

https://soundcloud.com/ge
Lid sinds
12 juli 2002
Berichten
2.085
Locatie
YOU
Jaaa weeral een problem met de nord modular ( stond jaren in een kast stof te verzamelen en ben er weer eens mee aan de slag gegaan )
Ziehier het probleem ...ik maak een patch en wijs vershillende midi cc's toe aan de knoppen ( modular rack ) ..sequencen en controller data sturen vanuit renoise works like a charm ,,, het probleem doet zich voor wanneer ik een nieuw project start in renoise ( of reaper ) dan ontvangt mn modular geen note data meer ( enkel en alleen omdat er controller nr's zijn toegewezen aande knoppen ...wanneer ik dat laatste niet doe is er geen probleem ...maardan dan kan ik geen cc's uitsturen =(
Als ik de patch opnieuw inlaad dan werkt het wel ( weet echt niet meer of dat normaal gedrag is van de nord modular want het isecht heel lang geleden )
 
Hmm beetje langdradig uitgelegd ....
M.A.W.als ik een bestaande patch verander ( met cc's toegewezen aan de knoppen ) door knoppen te draaien of eender wat ..midi cc's ui te sturen ...dan ben ik verplicht om de ( gedomdificeerde ) patch opnieuw op te slaan.
Preobleem gevonden ...renoise zend automatisch controller data 0 wat voor bepaalde paramerers resulteert in absolutely no soun,d
 

Vergelijkbare discussies

Back
Top