pearl syncusion

horny rabbit

Stamgast
Lid sinds
17 Maart 2007
Berichten
441
hallo,
ik heb ergens een syncusion zien liggen bij mensen en zag ernaar uit dat die niet echt wisten wat ie deed en al een tijdje stof lag te happen.
ik kan niet echt veel info over die dingen vinden en vroeg me af of er iemes is die me er wat over kan vertellen. waarde/ leukheid bruikbaarheid etc.
hoop dat ik hem kan bemachtigen, lijkt me wel leuk dingetje.8~
 
megavette drumtrigger machine. verwacht geen snares/hihat enzo maar wel zeer freaky percussie en dikste bassen sinds de moog taurus.

kan waar zijn ze gaan al ri 500+ eu
vindt ik egt veel voor een simple 2 channel trigger unit

er is veel te koop in deze trigger unit reeks
vergeet niet h-ABBIT datje een trig out ergens van moet hebben
inje drum trigger ding

en ik heb egt wel diverse gehad
staat hier nu nog een formanta 8 channel drumsynth
die egt heel diep gaat goed te editte is [met boekie erby cyrillishe letters ]

ik had een groene drum synth verkocht voor 240.- ofso
ook een 8 channel egt fett wastie rete diep en dik
hang van je mixer / osc/ noise [sommige channel hebben geen noise ]
af ofter andere dingen mee gedaan kunnen worden ....

is wel tof om te layeren onder een drumachine
bv een - env op een osc kan fette stabs geven ...as bassline


sc6
kijk ook verder dan de duurste uit drumsynth reeks
 
Meteen ophalen! als dat kan...

pearl_syncussion1.jpg


Je kan aan het ding zelf bijna wel zien dat het vet moet klinken.
 
ik heb er een gehad, zeer bruut, maar ook erg log in zijn sound....je kan er hele dikke lage 808 verslindende kicks mee maken en bizarre S&H pitched bleeps enzo...

Desondanks heb ik hem weggedaan....Mijn DSM200 vind ik toch beter voor snares en discotoms enzo, nadeel dat ie alleen pitch sweep up heeft tov de sy1, die kan up en down.

Die bleeps en andere vage sounds doe ik met de Vermona DRM1 mk3, misschien niet zo vol, maar wel lekker praktisch, omdat je veel meer types geluiden kan maken.

500 zou ik er zeker niet meer voor overheben, 300/400 lijkt me beter, het is maar 2 kanalen natuurlijk... zo'n TAMA DS200 is ook erg leuk, heeft een beperktere range, maar voor discotoms en claves etc weer perfect. Kost je 150-250 ong.

Maar goed, tis wel een dik ding....als je het kan missen en je wilt super zware lowend, dan is dit de keuze...
 
blijft idd een investment meetal ister weer een i-dioot die tr ook weer voor geeft ,...zoon drm lijktme ook leuk midi trigger inside
 
SY1 heeft wel een fijne reeks osc's, en het geluid is wel erg dik. 450 is de gangbare prijs.

Overigens zijn er mods maar deze zijn vrij obscuur, weet ook niet zo snel wie deze uit kan voeren. Schema's zijn onvindbaar. Maar in potentie is het een prachtige dubbele monosynth met een behoorlijk eigen karakter ;)
 
Back
Top