acces virus c

rowan

Nieuwkomer
Lid sinds
29 Maart 2009
Berichten
23
Locatie
hedel
krijg geen geluid en blijkt dat ik os 5 erop heb staan
kan iemand mij helpen hoe ik dit ga doen
 
Iets meer info is denk ik wel handig: bv. doen alle outputs het niet of alleen 1&2...
 
Laatst gewijzigd:
Iets meer info is denk ik wel handig: bv. doen alle outputs het niet of alleen 1&2...


..en WAT wil je gaan doen. OS 5 opzich lijkt me toch normaal gesproken geen probleem...
 
stuur je het naar de juiste midi uit? juiste midi channel(check of je je global midi channel niet gewoon verzet hebt)? heb je op de koptelefoon ook geen geen geluid? als je dat wel hebt, check je kabels ff.
plug de midi kabel in een ander instrument om te kijken of je uberhaupt wel midi hebt.

als dit allemaal niet werkt, geef dan een klap op je virus... als die het dan doet zit er een kabeltje intern los :)

ik denk dat t nou wel opgelost is :)
 
bedankt hij geeft geluid
kun je me vertellen hoe ik de effecten kan gaan bedienen
want als ik er aan draai geeft het geen effect
en is os6.5 nodig zoja wat is de meerwaarde
 
ik weet niet, die van mij heeft altijd 6.5 gehad, sinds ik m heb... dus ik weet niet wat er in 5 niet zat...

voor effecten moet je toch gewoon aan de send en type/mix draaien?. updaten is heel makkelijk.. je download de midi files/sysx files en die laat je in je sequencer. zet de output goed en dan druk je op play
 
De MIDI file importeren in je sequencer, dan op het MIDI kanaal de Virus selecteren en de sequencer op PLAY zetten.
 
Back
Top