Een vette Solo synth..?

MINIMOOG VOYAGER , eender welke uitvoering, kun je ook nog verder uitbreiden tot ( semi) modulair systeem. nu nog te doen met crises en lage dollars. echt ga meteen voor wat goeds. ( kan het nog altijd verkopen mocht hij tegenvallen en dan krijg je de poen ook wel weer terug)
anders: roland sh serie( is ook een treath over op dit moment), micromoog/ multimoog/ korg 700(s)/770/800 , crumar ds2, pro-one,
NIET : ms20 ( meer studioapperaat), juno106 ( leuk voor strings, vindt hem niet zo krachtig verder) , moog prodigy ( hadden ze er maar noisegenerator in moeten zetten)

bedenk wel:
oud is minder betrouwbaar, zeker als je ermee wilt gaan rondschouwen, eigenlijk is oud voor al voor thuis of een vaste stek

Een crumar ds2? Joh jij bent lekker :confused: Als je die jongen geen zinnige tips kan geven kan je maar beter niets geven..
 
wist niet dat 500 het max was. dan zou ik voor die micromoog van leo gaan ( wordt wel "effe" onderhandelen als het 5 moet worden) . blaast ze allemaal weg en met ribbon + subosc. lekker ding hoor.
 
Laatst gewijzigd:
Een crumar ds2? Joh jij bent lekker :confused: Als je die jongen geen zinnige tips kan geven kan je maar beter niets geven..
heb je hem wel eens onderhanden gehad dan ??
heb er twee, en er ook enige jaren mee opgetreden recent. sta ervoor, zie niet wat ermee mis zou zijn. kom anders maar eens langs proberen we hem uit. kijken of je er dan nog zo over denkt
 
Laatst gewijzigd:
Maar een Source is net zo duur als een LP, en volgens mij wil hij iets dat meer betaalbaar is... Roland SH-101 is inderdaad, wat AdDM ook zegt, geen slecht idee.

een ax60 nog beter dan een sh 101 heeft ook cem sound s
met midi en kost minder
by mij

SHAMELES RECLAME
magtog
tip d8ikso
x80 best lead bak hoor
geen warme string al oberheim
kan wel
:eureka:
 
zo te zien is de topicstarter Joepsz allang afgehaakt.....
 
heb je hem wel eens onderhanden gehad dan ??
heb er twee, en er ook enige jaren mee opgetreden recent. sta ervoor, zie niet wat ermee mis zou zijn. kom anders maar eens langs proberen we hem uit. kijken of je er dan nog zo over denkt
http://www.youtube.com/watch?v=1Hs06r27ABM

Ik heb hem al een paar jaar thuis staan ja. Als jij de ms-20 meer een synth voor in de studio vindt in tegenstelling tot de ds2, dan kijken wij toch wel heel erg anders tegen zaken aan. Maar daar ging het ook niet om, topicstarter zoekt monofone synth voor dikke basjes, geen synth voor dikke solos.
 
maar laten wij ons afschrikken door het intussen volkomen overbodig zijn van deze thread? ik dacht het niet :mega:

Nope. :biertje:
 
inderdaad, ging meer uit van solo dan mn van bass en ook dacht ik dat hij hem ook live wilde gaan gebruiken. beter lezen voortaan dus.
denk inderdaad dat we de ds2 verschillend inschatten, maar da's ok, krijgen we 2 kanten vd zaak. het aanbod van de koffie blijft overigens
 
inderdaad, ging meer uit van solo dan mn van bass en ook dacht ik dat hij hem ook live wilde gaan gebruiken. beter lezen voortaan dus.
denk inderdaad dat we de ds2 verschillend inschatten, maar da's ok, krijgen we 2 kanten vd zaak. het aanbod van de koffie blijft overigens

:okdan:

Bij de ds2 als live-instrument moet ik vooral denken aan de 2 weken rugklachten die ik had na het thuisbrengen van die bak :dubbel:
 
wist niet dat 500 het max was. dan zou ik voor die micromoog van leo gaan ( wordt wel "effe" onderhandelen als het 5 moet worden) . blaast ze allemaal weg en met ribbon + subosc. lekker ding hoor.
http://www.youtube.com/watch?v=kRWZ4HEulEo&feature=related

in een heel goede bui zou ik misschien tot 550 zakken, maar dan subsidieer ik alweer iemand voor 40 euro (t.o.v. wat ik betaald heb) en dat word ik een beetje beu. als ik nou de hoofdprijs vroeg was het wat anders.
als ik dit zo overdenk heb ik nu in ieder geval geen goede bui meer :erm:

;)
 
Laatst gewijzigd:
zei al "effe", wil me al helamaal niet in andermans zaken "moeien", denk dat het een prima synth is en dat degene die hem koopt een erg fijne solo/bass synth krijgt.
viel me op hoeveel er op youtube over de micr/multmoog te vinden is , en over andere synths ook. misschien kunnen we 'ns een topic beginnen met een aantal basisgeluidenmp3's( bass / lead/ effect etc) + een youtube voorbeeld filmpjeslink per analoge synth. een soort datatbank .
lijkt me leuk
 
hé sunny
geen probleem hoor, zo is het niet, ik had er eerst overheen gelezen en door te reageren maak ik nog even reclme voor die synth hier. hij moet weg want hij is te veel, ik heb een arp gekocht, hoop ik.
 
DE arp, zie topic ?
 
Back
Top