Nord Stage, sounds & stuff

StijnV

Nieuwkomer
Lid sinds
11 februari 2009
Berichten
2
Beste Nord Stage eigenaars!

Ik heb een paar vraagjes over de Nord Stage, en ik ben heel benieuwd wat anderen hier over weten, en misschien een goede oplossing hebben...:

Zijn er locaties waar je synths, pianos en/of andere sounds kan downloaden naast clavia.com ?

Kun je een sample (.mp3, .wav, etc.) omzetten naar een Nord Stage formaat?

Is t een idee om wat zelf gemaakte programs en synths uit te wisselen?
Ik zou t best vet vinden om wat mooie syntheseizers te horen van andere NS bespelers..

Alvast bedankt!

Greetz, Stijn
 
Beste Nord Stage eigenaars!

Ik heb een paar vraagjes over de Nord Stage, en ik ben heel benieuwd wat anderen hier over weten, en misschien een goede oplossing hebben...:

1. Zijn er locaties waar je synths, pianos en/of andere sounds kan downloaden naast clavia.com ?

2. Kun je een sample (.mp3, .wav, etc.) omzetten naar een Nord Stage formaat?

3. Is t een idee om wat zelf gemaakte programs en synths uit te wisselen?
Ik zou t best vet vinden om wat mooie syntheseizers te horen van andere NS bespelers..

Alvast bedankt!

Greetz, Stijn

1. Nee

2. Nee

3. Ja natuurlijk :)...

Als het aan mij lag, zou'k graag "Ja" kunnen antwoorden op de eerste twee ;)...
Hopelijk voor de Nord Stage 2?
 
Wat is die Nord Stage toch een prachtapparaat! Daar kan geen Yamaha tegenop. Ik heb zelf de Nord Lead 3 boven de stage voor de echt lekkere synth-geluiden. Zou cool zijn als bij de volgende generatie samples omgezet zouden kunnen worden in Nord Stage formaat.
 
Nou Rolandfreak, dat ben ik niet me je eens. De piano van de S90ES is way better dan any sample van de NordStage. Ook het klavier is veel beter.
Maar de NS is wel erg hip.

Piano: Yamaha !!
Hammond: NS !!
Syntstuff: Yamaha !!

Maar ik wil er ook een, de NS Compact. Ik ben het sjouwen zat met die S90ES.
Ik hou hem wel zelf, maar dan als studio-piano.
 
Back
Top