Split geluiden op Korg N364

Ongeinspireerd

Nieuwkomer
Lid sinds
24 juni 2008
Berichten
21
Hallo,

ik heb onlangs een N364 aangeschaft (KORG) en nu bevalt het ding me qua geluid en toetsen prima, ik ben alleen muziektechnisch... capable om het zo maar ff te zeggen: maar hoe kan ik mijn keyboard in 2 sounds splitten?
Ik dubbel graag al mijn leadwerk met choirs en dan is het wel handig als ik dat met links kan doen.

Bij voorbaat dank
 
Je bedoelt de handleiding?
Die heb ik doorgekeken ja, maar of ik er veel wijzer uit werd, nah.

Vind het geen bijster goede manual...

Edit: zit ik hier goed bij vintage of is vintage alleen de écht klassieke modellen?
 
Moet toch ook ff zeggen dat je eerst even de manual nog een keer checkt dan...want daar staat letterlijk stap voor stap in hoe je doet wat je in gedachte heb. Zoek maar onder Edit Combi
 
Je bedoelt de handleiding?
Die heb ik doorgekeken ja, maar of ik er veel wijzer uit werd, nah.

Vind het geen bijster goede manual...

Edit: zit ik hier goed bij vintage of is vintage alleen de écht klassieke modellen?


Als je niet goed zit dan past de moderator dit aan , wat
betreft een split keyboard maken , dit moet via Combi Mode gebeuren
en daar je keuze maken.

zie verder pagina 47
 
Bericht door een moderator:
Topictitel aangepast, zie ook http://www.catb.org/~esr/faqs/smart-questions.html . Iedereen heeft hulp nodig, iedereen is noob, dus vraag gewoon wat je vragen moet en daar hoeven verder geen excuses bij :). Ook verplaatst, want vintage gaat over alles wat zo ongeveer voor 1985 is gemaakt.


Splitten en layeren is hetzelfde; je pakt 2 geluiden en daar stel je het bereik van in (bij layeren overlapt het zich, da's alles). Je kunt het beste een combi uitzoeken die al 2 geluiden gesplit heeft (maar niet de juiste geluiden heeft) - dan hoef je maar een minimum aan aanpassingen te maken.
 
Sorry voor de zeer late reactie, ben erg druk geweest, ik kom er nog niet uit.
Kan iemand en ja, dit is mischien een beetje veel gevraagd, een stap voor stap procedure maken; een piano s toch makkelijker dan een synth :P

ik vind een synthesizer prachtig, maar ik kom er met de beste wil van de wereld niet uit :P
 
Back
Top