Altijd al willen weten hoe je Motif XS7 er van binnen uitziet?

Shadowboxer

Ingeburgerd
Lid sinds
12 augustus 2005
Berichten
68
Alstublieft ;)

410402959_6_CtPx.jpeg
 
Ziet er proper uit :D
Dacht dat het een hele warboel zou zijn :D
 
@ Shortwave: Motieven?

@ Bergen,waterschade gehad,meteen de gelegenheid genomen om hem maar te gaan bekijken...
 
Nu ik m zo van binnen zie moet ik m niet.:D

Wat is de nut van dit topic????
 
Nu ik m zo van binnen zie moet ik m niet.:D

Wat is de nut van dit topic????

Informatief misschien zoals de titel van de topic vermeld?

Maar nu ik toch reageer,even een snel cursus nederlands.. het is: Wat is HET nut van DEZE topic. Zo zie je maar weer,het heeft meer nut dan je denkt..

graag gedaan ;)
 
Volgens mijn Groene Boekje kan 'topic' anders zowel met 'de' als met 'het' geschreven worden. :P

(en verder vind ik het ook wel informatief - alhoewel erg voorspelbaar; wat is het verschil met het binnenwerk van een Fantom, Triton, Virus, Nordlead, enz.?)
 
Volgens mijn Groene Boekje kan 'topic' anders zowel met 'de' als met 'het' geschreven worden. :P

(en verder vind ik het ook wel informatief - alhoewel erg voorspelbaar; wat is het verschil met het binnenwerk van een Fantom, Triton, Virus, Nordlead, enz.?)

haha ja maar DE nut kan echt niet...

Ja dat is wat me ook opviel,dat ie toch wat "leeg" is van binnen..
maar gelukkig klinkt hij niet zoals hij eruit ziet..
 
Zo zie je maar weer,het heeft meer nut dan je denkt..

Ja dat is wat me ook opviel,dat ie toch wat "leeg" is van binnen..

En als we het dan toch over grammatica hebben:

Het is een goed nederlands gebruik (maar ook in andere landen met het latijnse alphabet) om na een komma een spatie te zetten in een zin...
 
En als we het dan toch over grammatica hebben:

Het is een goed nederlands gebruik (maar ook in andere landen met het latijnse alphabet) om na een komma een spatie te zetten in een zin...

...en om Nederlands en Latijn met een hoofdletter te schrijven 8o)

On topic: Ik voel me toch altijd een tikje bekocht als ik een digitale synth open zie. Ik weet wel dat een groot deel van de kosten in de ontwikkeling van zo'n apparaat zit, maar (oud) analoog scoort op dit vlak bij mij altijd beter dan (nieuw) digitaal ;)
 
verschil met fantom

verschil met fantom

uit ervaring kan ik melden dat de fantom er van binnen toch wat ongestructureerder en gecompliceerder uit ziet. Mij zou dit motiveren de XS te nemen ipv fantom, hoe minder gecompliceerd van binnen, hoe minder de kans dat er iets misgaat (en als het misgaat: hoe makkelijker te repareren).
 
...en om Nederlands en Latijn met een hoofdletter te schrijven 8o)

Ja, joe hebt gelijk. Twijfel altijd. Maar het is de nederlandse taal en het Nederlands idd. :geslaagd:

Neemt niet weg dat die Motif kaal is van binnen. Net een dom blondje: leuk van buiten, leeg van binnen. Klank is wel goed: bleep bleep of de tekst "waar wil je dat ik ga liggen?" vind ik allebei fijn om te horen. 8o)
 
On topic: Ik voel me toch altijd een tikje bekocht als ik een digitale synth open zie. Ik weet wel dat een groot deel van de kosten in de ontwikkeling van zo'n apparaat zit, maar (oud) analoog scoort op dit vlak bij mij altijd beter dan (nieuw) digitaal ;)


En toch is ie best zwaar..zal wel zijn om je het gevoel te geven dat je toch iets van 2600 euro in je handen hebt haha
 
Zie je dit/dat bedoel ik dit/dat het/de topic gaat nergens over en iedereen heeft het nu weer over korrekt/correct Nederlands.........iedereen kan een synth openschroeven als je weet hoe je met een schroevedraaier/schroevendraaier moet/kan omgaan.


ps leest lekker zo he, wat een gast.:slotje:

:slotje::slotje::slotje:
 
uit ervaring kan ik melden dat de fantom er van binnen toch wat ongestructureerder en gecompliceerder uit ziet. Mij zou dit motiveren de XS te nemen ipv fantom, hoe minder gecompliceerd van binnen, hoe minder de kans dat er iets misgaat (en als het misgaat: hoe makkelijker te repareren).

Als er wat kapot gaat in zo'n digitale synth is dat vaak zelf niet te verhelpen dit geldt niet voor analoge synths of is nou synth's???
Hij is behoorlijk digikaal......8D
 
Zie je dit/dat bedoel ik dit/dat het/de topic gaat nergens over en iedereen heeft het nu weer over korrekt/correct Nederlands.........iedereen kan een synth openschroeven als je weet hoe je met een schroevedraaier/schroevendraaier moet/kan omgaan.


ps leest lekker zo he, wat een gast.:slotje:

:slotje::slotje::slotje:

Ik vind jou maar een domme gast,als dit jou niet interesseerd waarom skip je deze topic niet gewoon?

Iedereen kan een synth open schroeven,heeeeel slim van je.
Maar niet iedereen zal hem zomaar openmaken,ten eerste vervalt je garantie en ten tweede kun je tijdens het open maken dingen beschadigen.Neem jij het risico om 2600 euro te verkloten?Haha stomme vraag,jij gezien je opmerkingen wel..Ik had gelukkig een goede reden,en gewoon voor de mensen die benieuwd zijn hoe zo'n ding er nou van binnen uitziet heb ik de foto geplaatst.Dit is een synthforum als ik nou een foto had geplaatst van een motorblok van een auto was het onzinnig geweest.En gezien het aantal keren dat deze topic bekeken is,zijn er wel degelijk mensen die benieuwd zijn.

Gooi effe het slotje open van je geblokkeerde verstand,help je jezelf wat meer mee..
 
O gaan we zo beginnen? Je kent me geeneens en me dan toch dom vinden.....lekker onderbouwd. En ja ik schroef dagelijks synths open ook al kosten ze een godsvermogen...wat zeg ik, ik kan zelfs synths bouwen zo dom ben ik nou......maar heel dapper hoor van je dat JIJ dat durft om zomaar je Motif open te maken.:okdan: Dat moeten we in de synthwiki plaatsen.:stupid
Sukkel.
 
Back
Top