[Moog] Minimoog Voyager

Origineel geplaatst door MadR
grrrr ... me handen jeuken !!

morgen toch maar eens met de douane bellen of 2de hands ook 17% extra kost ...

Bespaar je de moeite Rogier.....helaas....;{
 
nou is daar meestal wel een mouw aan te passen, zodat het meevalt.
ik denk toch dat normaal gesproken de voordeligste voyager een tweedehands uit de usa is, met een lagere douanewaarde. je zou dan op 1750 of zo moeten kunnen uitkomen.
aan de andere kant, een nieuwe kost in duitsland zo rond de 2500. tweede hands (ook hier) hebben we ze al rond de 2000 euro gezien. ik zou liever 1950 betalen en 'm hier ergens ophalen dan 1750 met een hoop etra zorgen.
goedkoper zal ook wel kunnen, maar dan moet het toch allemaal wel heel erg meezitten.
 
Origineel geplaatst door Leo
nou is daar meestal wel een mouw aan te passen, zodat het meevalt.
ik denk toch dat normaal gesproken de voordeligste voyager een tweedehands uit de usa is, met een lagere douanewaarde. je zou dan op 1750 of zo moeten kunnen uitkomen.
aan de andere kant, een nieuwe kost in duitsland zo rond de 2500. tweede hands (ook hier) hebben we ze al rond de 2000 euro gezien. ik zou liever 1950 betalen en 'm hier ergens ophalen dan 1750 met een hoop etra zorgen.
goedkoper zal ook wel kunnen, maar dan moet het toch allemaal wel heel erg meezitten.

txs leo !! ik ga eens rondkijken
 
kijk uit voor je nek.
 

Attachments

  • studio3.jpg
    studio3.jpg
    125,6 KB · Bekeken: 60
als je goed kijkt, zie je waar de murf en de xbase09 moeten komen. zo gaat het nou altijd met mij.
ik lijk wel gek.
 
kweet wat je bedoelt, de wielen zijn niet blauw trouwens, maar mooi transparant. er zit een blauw lichtje onder.

ik kan er mee leven!
 
Leo heeft deze bijlage geplaatst:

leuk setje !

zie ik daar ook een MoogerFooger Ring Mod? Vette bak !
ik moet ook nog hoognodig een MURF d'rbij maar dat zit er nu effe niet aan.
 
Origineel geplaatst door Mk II
leuk setje !

zie ik daar ook een MoogerFooger Ring Mod? Vette bak !
ik moet ook nog hoognodig een MURF d'rbij maar dat zit er nu effe niet aan.

ja, de synth is goed, maar ik denk dat ik eerder de synth weer zou wegdoen dan de effecten, die maken alles leuker, ook een lullig va-synthje klinkt werelds door een moogerfooger. vind ik dan hè.
 
Ik vond zo 1,2,3 niet een betere minimoog voyager thread, maar heeft iemand toevallig de service/operation manual van deze synthesizer? Ik denk dat ik een probleempje heb met de VCA (bekend probleem) wat ik graag zou (laten) oplossen.
 
In een post op het moog-forum staat:

Re: Voyager technical service manual anyone?
Post by moogmusic » Fri Feb 26, 2016 12:50 pm

Please contact Nate in our Service Department directly via natemarino@moogmusic.com [828.251.0090 ext.204] and provide him your Voyager Model, Serial# and the issues you are experiencing. He will be able to provide you with the appropriate support from there.

<3 Moog


Misschien kun je het via die weg proberen?
 
Btw, natemarino is er niet meer bij moog denk ik... Ik kreeg een bounce...
Sterkte met de afwikkeling deathspell. Mooi naatje :(
 
Back
Top