Ensoniq EPS OS disk maken versie 2.49

blanka

東京都
Lid sinds
17 april 2017
Berichten
718
Locatie
040
Ik probeerde een SCSI HD aan mijn Ensoniq EPS te hangen en van het OS te voorzien, maar daarbij heb ik de flop die ik had met OS 2.49 juist gewist. Was zo stom om write-protect niet open te schuiven.
Wie kan voor mij de flop weer beschrijven met een kopie van het OS 2.49.
Vervolgvraag zal daarna zijn: hoe gebruik ik een oude Apple 20MB SCSI HD als opstart/opslag voor mijn Ensoniq EPS? Of gaat dat niet werken?
 
Beter iets dan niets denk ik dan...

Hier is een .HFE (HXC software) van het 2.40 OS van mijn EPS.
1 bad sector was op de diskette toen hem uitlas.

Misschien ben je ermee geholpen.
 

Attachments

  • OS2.40 1 bad sector.zip
    90,4 KB · Bekeken: 199
Nee nog niet. Liefst iemand die er een heeft en een directe kopie kan draaien. Die oplossingen met oude dos-bakken zijn ook niet echt lekker. Als niemand reageert ga ik er maar een op ebay in de VS kopen, en dan kopietjes draaien voor wie ze hier nodig heeft.
 
Ik vraag het niet zomaar natuurlijk. Ik ga morgen ff voor je kijken. Die OS is gewoon van het net te halen en ik heb een PC met Floppy Drive.
 
Nee nog niet. Liefst iemand die er een heeft en een directe kopie kan draaien. Die oplossingen met oude dos-bakken zijn ook niet echt lekker. Als niemand reageert ga ik er maar een op ebay in de VS kopen, en dan kopietjes draaien voor wie ze hier nodig heeft.

Als niemand reageert dan formatteer ik de floppy weer hoor ;-)

Robin
 
Nou, ik ben niet de topic starter, maar zou best graag die floppy ontvangen omdat ik zelf niet beschik over die versie van het OS.
Kan dat?
 
Hier draait het OS iig prima op mijn EPS keys.
Overigens heb ik nog niet gekeken wat de verschillen tussen OS2.40 en 2.49 zijn
 
Ik was inderdaad op vakantie. Als ik goed begrijp is er dus een disk beschikbaar. Te gek! Ik PM even...
 
Nou...Blanka is weer blij met z'n OS Disk voor z'n EPS.

Zo doen we dat hier op het Synthforum. ;-)
 
Back
Top