SCSI2SD + Nieuwe Display inbouwen Akai SXXX sampler

electricman

Stamgast
Lid sinds
30 Maart 2003
Berichten
329
Ik zoek iemand die weet waar je een SCSI2SD en vervangende display kan vinden/bestellen en voor me kan inbouwen in een Akai SXXX sampler.
 
Akai Sxxxx Led displays zijn te vinden op ebay. Dit is dan meteen ook het beste wat je kan kopen t.o.v. die displays met e-foil.
Ik zit in een usergroep i.v.m. vervangen van displays in oude meuk en voor de akai displays bestaan er geen (voorlopig bekende) goedkope alternatieven.
Ik moet diegene van mijn S1000 ook nog altijd een keertje updaten.
 
Ik zie dat er externe oplossingen zijn met SCSI2SD maar is niet goedkoop kan wel 4 Sampers aanhangen.

Om verwarring te voorkomen: niet tegelijk. Je kunt een kaart splitsen naar meerdere device ID's, maar dat is gewoon een eigenschap van scsi2sd v6. Een sampler ziet dan meer dan één drive, en je zou ervoor kunnen kiezen om elke partitie een ander filesystem te geven (voor verschillende samplers). Maar meer dan één sampler op de scsi-bus is echt vragen om problemen...

Verder lijkt het me gewoon een ge3D-print kastje om een v6 board heen, zelfs nog zonder voeding.
 
Laatst gewijzigd:
En waar koop je de SCSI kabels die je voor je samplers nodig hebt? Die zie ik niet op ebay...
Voor die kastjes heb je geen voeding nodig, en mocht het wel nodig zijn gebruik de micro USB aansluiting...
Tevens hebben zij alle partities voor je samplers opgezet.
Die software is ook niet gratis...
je kan het direct aansluiten .

Voor is het handig dat alles kompleet hebt inclu. Switchboard.
 
En waar koop je de SCSI kabels die je voor je samplers nodig hebt? Die zie ik niet op ebay...

https://www.onlinekabelshop.nl/25p-sub-d-kabel-1-8-meter o.a.

Die software is ook niet gratis...

Dat is ie wel, staat gewoon op de site van scsi2sd http://www.codesrc.com/files/scsi2sd/latest/
En formatteren doet je sampler zelf.

je kan het direct aansluiten .

Dat is wat anders. Als jij daar $199 + verzenden + btw voor over hebt, dan is dat natuurlijk prima.
 
02CF68EF-B969-40F9-992D-DD41AE0B149E.gif
 
Back
Top