Akai S1000 ano 2018?

Die SCSI uitbreidingskaarten zijn er ook met zowel externe als interne SCSI aansluiting.
Ik heb zelf in mijn sampler zo'n SCSI kaart met interne 50 pins header en daaraan ook een SCSI2SD hangen.
Als ik plaatjes google zie ik ook SCSI uitbreidingskaarten zonder interne connector maar het lijkt alsof op de printplaat wel soldeerpunten aanwezig zijn voor deze interne connector.
Misschien kan je er zelf een 5 pins header op solderen en werkt het?
 
Ik denk dat ik dus ff op zoek ga naar een externe scsi behuizing waar ik die SCSI2SD eventueel kan inbouwen. Een dubbele zou wel mooi zijn; 1 verdiep CD-ROM speler en 1 verdiep SCSI2SD. Of als iemand een ander idéé heeft hoor ik het graag.



Ik heb nog een behuizing liggen waar een 3.5" MO-drive in heeft gezeten.
Pb voor interesse.


Als je er voor kiest om te er een nieuwe scsi-header op je mb te solderen, dan zal er waarschijnlijk ook ergens een termination jumper/resistor gewijzigd moeten worden op het mb voor een stabiele scsi verbinding.
 
Laatst gewijzigd:
Heren kijk a.u.b. de voeding na van de Akai S-1000 serie, deze gaan namelijk lekken is mijn ervaring!!!
 
Heel goed niet uitstellen!!! van de 6 S-1000 waren er wel..........alle 6 met het probleem!
 
Gebruiker, het geld ook voor de S-1100 b.t.w.!!! het gaat zo wie zo om alle bruine caps, en nee heb geen lijstje.
 
Back
Top