Batch sampletransfer naar machinedrum via C6

Lid sinds
22 Maart 2008
Berichten
10.009
Locatie
-
Na veel fun met een oudere MD zonder UW te hebben gehad eindelijk de MKII UW+ bemachtigd en wat onderzocht hoe e.e.a werkt om mijn sampletjes in te pompen.

C6 werkt prima (via een TM1). Heb mijn mapje met favo Linn samples geopend en na send te selecteren in C6 wordt het wachten slechts beloond met alleen de eerste sample uit het bestand.
Nu hoef ik er gelukkig niet zoveel in te stoppen maar kan dat niet makkelijker? Een hele batch bv?
Ik had al wel sampleposition ontdekt waarna telkens de eerste file in C6 op de geselecteerde plek wordt gezet maar wanneer ik dat niet selecteer is het altijd maar 1 sample op samplelocatie 1.

In de manual van C6 lees ik iets over 'automatically updated' maar deze keuze zie ik zo snel niet in de c6 staan.
Sample position. Enter the sample position you want the MIDI SDS file to contain when
sending an audio file. Automatically updated for each sent file to allow for easy transfer of
multiple files.
 
Heb je ze allemaal geselecteerd? Want als je dat niet doet, dan verstuurd ie inderdaad alleen de eerste...
 
Back
Top