Alia S700 /X7000 1.6 eprom batch

Enzo.F

vrijwillig lid
Lid sinds
31 mei 2010
Berichten
1.663
Locatie
a forest
Eigenaen van de S700 en x7000 van Akai met een os versie onder de 1.6 kunnen tot 15 augustus aangeven dat ze een nieuwe eprom met versie 1.6 willen hebben. Kost €18,80 incl verzending binnen NL.
Met de nieuwe os kan via sysex sample data verzonden en ontvangen worden tussen de sampler en een Atari.

Interesse? Laat het me weten via pb of email.

Jeroen
 
This upgrade is totally worth it if your QD has died (not unlikely). Not only does the MIDI sample transfer work in both directions, you will get an improved autoloop and x-fade loop function as well.

From someone who upgraded from v. 1.3
 
Lekker hoor! Tsja je kan niet alles bewaren, en zeker niet nadat die Qut Disk drives het begeven hadden maar ze hadden zeker wat, die S700 en X7000. Die ROMs kwamen 10 jaar te laat...………….;{
 
Nice track and cool video! Very nice to see an Atari ST again..great computer. It's sad that all those old ST's are coloured yellow now...

Lol yes, it looks like I'm a smoker while I'm not. The Atari stood near a window for a long time so it was exposed to sunlight.
 
Wow, TrackDriver! Very nice Zoo at your place! Love the sound too, glad I could help! Hopefully the CTRLR panel will eventually work as I thought it thru.


Best regards,
 
Hey Enzo F...ik wil er wel eentje.

ik neem aan dat het niet alleen werk met Atari maar dat het gewoon sample dump via MIDI support. Klopt dat? Ik heb geen Atari namelijk. MIDI heb ik genoeg. ?
 
Hey Enzo F...ik wil er wel eentje.

ik neem aan dat het niet alleen werk met Atari maar dat het gewoon sample dump via MIDI support. Klopt dat? Ik heb geen Atari namelijk. MIDI heb ik genoeg. ?

Da's lastig. Ik heb het idee om een CTRLR panel (CTRLR.org) te maken die dus doet wat een Atari doet met de software van Harald Plontke. Deze Duitser heeft midden jaren tachtig een editor geschreven. Ik wil zijn tool dus nu in een meer up-to-date-jasje bouwen. Ik heb het idee al 18 maand maar door omstandigheden kom ik er niet toe. De omstandigheden zijn deels privégerelaterd maar ook de mogelijkheden van CTRLR zijn niet heel flexibel.

Kort antwoord op je vraag: Nee, het kan nog niet alleen met de V1.6 eprom, dan heb je een werkend Atari systeem met Plontke's software (plontke.de) voor nodig.

Sorry mate! Heb er overigens wel nog een aantal, pm als je het eprommetje met V1.6 wilt hebben! (geen garanties!)
 
Back
Top