Prijsindicatie gloednieuwe SCSI sampler HD en CD-Rom.

conso

You can call me Toledo
Lid sinds
20 februari 2003
Berichten
4.462
Locatie
Amsterdam
.


Een verhuizende pandgenoot die zijn hobby studio'tje aan het ontmantelen is i.v.m. de hobby van zijn vriendin (nog meer kinderen!) heeft me gevraagd een deel van zijn resterende spullen voor hem aan te bieden.

Waar ik zelf helemaal geen kijk op heb is wat een redelijke prijs voor deze twee items is:

Een nagelnieuwe, nooit gebruikte (Toshiba) C-Lab SCSI-1 3.5" 9.1GB. HD. Voor specs. zie foto zijkant doos. (Stickerprijs € 149) Foto's 1 + 2.

En een nagelnieuwe (Toshiba) C-Lab XM-6201B 32x SCSI-1 CD-Rom speler.
"Für alle Sampler geeignet" staat op de prijssticker. Voor verdere specs zie foto zijkant doos. Foto's 3 + 4. (Stickerprijs € 119.) http://www.storagereview.com/articles/9804/980402tosh.html

Ze komen van Thomann of MusicStore, en zijn aangeschaft met de bedoeling om ze met zijn samplers te gaan gebruiken. Maar dat is dus nooit gebeurd. Ik heb ze net voor het eerst uit de verpakking gehaald om de foto's te maken.

Wat is een faire aanbiedingsprijs voor dit setje? :okdan:
 

Attachments

  • 1.jpg
    1.jpg
    40,1 KB · Bekeken: 127
  • 2.jpg
    2.jpg
    47,9 KB · Bekeken: 112
  • 3.jpg
    3.jpg
    42,3 KB · Bekeken: 118
  • 4.jpg
    4.jpg
    48,6 KB · Bekeken: 106
Gewoon een tijdje op MP te koop aanbieden. Zie je vanzelf wat ze er voor bieden.
 
Ohhnee een fan ... help . Noise zoem brrrr.
 
Niemand een idee?
 
Ik heb een paar jaar geleden een paar tientjes betaald voor een SCSI externe HD en een CD-ROM speller. Je moet echt iemand zien te vinden die lol heeft om dit aan z'n Emu of Akai te hangen. Veelal zit daar al een dikke en stillere HD in waarop mensen hun hele CD-libraries gezet hebben. Heb je er ook kabels bij? Anders moet de koper daar nog een paar tientjes voor uitgeven.
Ik denk 50 euro max voor de set, vooral omdat ze nieuw uit de doos zijn.
 
Ik heb een paar jaar geleden een paar tientjes betaald voor een SCSI externe HD en een CD-ROM speller. Je moet echt iemand zien te vinden die lol heeft om dit aan z'n Emu of Akai te hangen. Veelal zit daar al een dikke en stillere HD in waarop mensen hun hele CD-libraries gezet hebben. Heb je er ook kabels bij? Anders moet de koper daar nog een paar tientjes voor uitgeven.
Ik denk 50 euro max voor de set, vooral omdat ze nieuw uit de doos zijn.


.

Dank vinnie :okdan:

Een jaar of vijf geleden sprak ik nog een paar mensen die nog volop met dit soort oude SCSI gear op hun samplers in de weer waren. Vanuit het 'puristen' idee vermoed ik. Ik ben er zelf zelden mee bezig geweest. Blij dat in mijn SCSI samplers codesrec boards worden geplaatst. Een paar SCSI kabels zullen er waarschijnlijk ook nog wel zijn. Dat ga ik nog even vragen.
 
Ik denk 50 euro max voor de set, vooral omdat ze nieuw uit de doos zijn.

Ben ik het wel mee eens.

Punt is dat er veel rommel gemaakt is in een ruime periode. Spullen zijn niet zo snel schaars en dat maakt dat je nieuwwaarde er nooit terug uithaalt. De toepasbaarheid van de spullen nemen af. Voor professionele toepassing worden de hardware samplers bijna niet meer gebruikt en is er geen geld meer mee te verdienen. Je zoekt als verkoper de echte liefhebber.
 
Back
Top