meubels

matrixxx

Ouwe rot
Lid sinds
30 oktober 2001
Berichten
3.945
is er iemand die weet waar ik op het net iets kan vinden over studio meubels. ik wil namelijk een leuk 19"rack maken en iets dat ik mijn synths in kan opbergen want nu staan ze allemaal recht op tegen de muur en dat kan niet de bedoeling zijn
 
haahahahahha leuk , het is een idee maar ik laat nico liever bij iemand anders timmeren.

het gaat mij er om dat ik mijn spullen efficiƫnt kan neerzetten. een voorbeeld kan handig zijn
ik heb in het verleden al diverse meubels gemaakt maar het was toch niet naar mijn wens
 
Zelf doen..

Zelf doen..

Inderdaad.. het beste is om het gewoon zelf te doen. Als je een 'dedicated' ruimte hebt voor je spullen (zo te horen wel).. dan ga je eens lekker met een bak koffie in die ruimte zitten. Een beetje om je heen kijken.. en rustig bedenken hoe zou je 't willen hebben.

Maar het niet te star en te strak.. een flexibele inrichting werkt vaak het lekkerst (het is tenslotte een creatief proces waar we hier mee bezig zijn!)

Als je dat vervolgens een beetje christelijk op papier weet te krijgen. Dan kun je dat (in geval van handigheid) zelf bouwen.. of (in geval van onhandigheid) iemand anders laten doen.
 
handig ben ik wel en de ruimte is 4m bij 4m . en aangezien ik niet op 10 synths tegelijk kan spelen kan ik ze altijd opstapelen op planken aan een wand (heb dat al namelijk uitgerekend)
en nog een voordeel van deze ruimte is dat het op een apparte groep is aangesloten in de meterkast
nou dat gaat wel wat worden maar het zal wel duren voor dat ik klaar ben
 
ik zag een keer bij midimartin een systeem, hij had al zijn synhts met keyboard in soort lades
zo kon je degene die je wil bespelen naar je toe trekken
 
Back
Top