Vocals

tazex

Nieuwkomer
Lid sinds
22 november 2001
Berichten
22
Ze zijn er in alle soorten en maten en voor ieder wat wils, je kan ze zelf inzingen of samplen maar waar kun je nou de leukste of beste vocals vandaan halen, ik hoor diverse produkties met leuke vocals er in hier van t forum af gedownload.. maar hoe komen jullie hier aan, en hoe kom ik er aan!?
 
Ik ben laatst op een extreem goeie acapella site beland na wat surfen. Hier staan een stel acapella's die je vast wel herkent uit verschillende dance-producties (kijk bij new & best acapellas....vooral best!)

in mp3 btw

http://clix.to/loopfish
 
Orgineel geplaatst door bambamstudio
Ik heb een bestand met enorm veel zangerssen die wel geinterseerd zijn in het inzingen van producties

als je iemand zoekt, kan ik je daar wel bij helpen denk ik.

zoiets bedoel ik.. zal er eens aan denken

thnx!
 
In je eigen omgeving zitten ongetwijfeld ook nog wel een paar verborgen zangeressen, die t waarschijnlijk ook nog eens gratis willen inzingen. En als ze niet kunnen zingen haal je er gewoon een vocodertje of een autotunetje eroverheen.

Ik heb zelf een enorme hekel aan vrouwelijke clubby vocalen en ik doe dan ook niets meer met vocalen dan af en toe een beetje hijgen in een vocoder waarna ik t audiostukje op nog allerlei barbaarse manieren misbruik totdat je eigenlijk niet meer kan horen dat t orspronkelijk een vocal is geweest
 
Vocals voegen idd altijd wel iets toe, al heb ik een teringhekel aan die nieuwe Trance hitjes met die lange uitgerekte in reverb verdronken vrouwen vocalen: "Hold me in your arms, and never let me go" KOTS!!!

Goed voorbeeld van vocals vind ik dat nieuwe hitje van Felix the Housecat: Silverscreen showerscene. Geweldig nummer en typische vocals. Zo zou ik het ook wel doen.
 
/kwoot
''En als ze niet kunnen zingen haal je er gewoon een vocodertje of een autotunetje eroverheen.''

zo`n 'autotuner' zag ik bij wannahaves als plugin of iets dergelijks, waar kan ik deze downloaden of waar kan ik deze halen om ff mee te spelen, dat mens wat inzong kon idd niet zingen maar het klonk over het algemeen toch niet slecht
 
Autotune moet je eigenlijk kopen. Ik heb er wel gekraakte versies van over het Net zien vliegen. (en ik heb er tot mijn grote verbazing ook eentje op een CD-ROM staan waarvan ik absoluut niet weet hoe deze in mijn bezit is gekomen, uggh..hoest...).
Als je "legit" gaat dan moet je naar de winkel of naar www.antarestech.com. Je moet overigens wel verstand hebben van noten en weten in welke key het origineel gezongen is (of gezongen had moeten worden). Je kan niet de plugin aanzetten en verwachten dat alles werkt.
 
Of je koopt de hardware versie ervan, de ATR-1, tegenwoordig nieuw te koop voor ongeveer 1000 piek.

Of de opvolger, de AVP-1 met geintegreerde mic-modelling :p
 
Back
Top