stof en hoezen

RiSC

Stamgast
Lid sinds
16 januari 2004
Berichten
411
Locatie
Breda
Ondanks verwoedde stofzuiger acties, blijf ik toch redelijk wat stof krijgen op mijn mooie synth hardware.
Nu ben ik dus op zoek naar stofhoezen in alle soorten en maten, want ik heb nogal wat verschillende dingen,
weet iemand een goede plek om deze online of offline te kopen, of heeft iemand misschien nog wat tips?

groeten,

Simon
 
.
 

Attachments

  • nx400.gif
    nx400.gif
    11,4 KB · Bekeken: 95
Wauw, ondanks mijn kater toch in staat geweest de zoekfunctie te gebruiken. Er is een thread over.
De site die er in genoemd wordt is:www.compu-cap.nl
Misschien staan er nog meer in die thread
 
Die swifer plumeaus zijn echt super handig om je mixer enzo goed mee af te stoffen...zonder veel moeite.

En er is niks goedkoper dan de goede ouwe vuilniszak.
 
Ik gebruik al jarenlang iets dat hierop lijkt voor op de stofzuigerslang (alleen de mijne heeft een iets langere borstel). Past over alle knoppen (behalve hele grote, zoals van mijn Akai MFC-42 :( ) en dus prima geschikt voor mengtafels, synths en noem maar op. Koste jaren terug geloof ik 10 gulden en een van de beste investeringen ooit :)

Maakt alles gegarandeerd stofvrij!
 

Attachments

  • plumouniv.jpg
    plumouniv.jpg
    15,6 KB · Bekeken: 96
Die swifer plumeaus zijn echt super handig om je mixer enzo goed mee af te stoffen...zonder veel moeite.

Die werken inderdaad goed. En zo'n plumeau staat me nog goed ook.

Compucap bestaat nog en is een topzaak.
 
Klopt... ze zijn daar niet zo communicatief maar leveren wel altijd effectief en goedkoop spul.
Als ik hun facturen zie denk ik altijd dat ze eerst door een typemachine gehaald zijn, mét correctie-lint welteverstaan ;)
 
Naast de stofhoezen van computer-cap kun je bij de action super goedkoop van die nep swiffer doekjes kopen. Werkt super.
 
Zo'n swiffer is leuk, maar daar krijg je het stof aan de binnenkant niet mee weg... Ik gooi er altijd een hoes of laken overheen als ik ze niet gebruik... je wil niet weten wat je binnenin allemaal tegenkomt naar verloop van tijd... Voorkomen is weer beter dan genezen :)
 
Die swifer plumeaus zijn echt super handig om je mixer enzo goed mee af te stoffen...zonder veel moeite.

En er is niks goedkoper dan de goede ouwe vuilniszak.

Grappig; da's precies wat ik doe; swiffer plumeau van de action en vuilniszakken over de hardware.
Zit wel te denken om een laken in stukken te knippen en dat ipv vuilniszakken ivm statische electriciteit
 
Back
Top