Bestandsmappen op een s2800/3000

Vlex

Wa zeggie baard?
Lid sinds
15 oktober 2004
Berichten
244
Is het mogelijk om bestandmappen aan te maken op een ext HD van s2800? Kan t niet echt ergens vinden, en google helpt ook niet, omdat ie alleen maar maps van keyboardmapping vindt :)

een 2e alternatief om het wat minder chaotisch te maken op de schijf is het gebruik maken van meerdere volumes (verschillende voor strings/keys/voice etc) maar heeft iemand enig idee of er een limiet aan de hoeveelheid volumes hangt?
 
Re: Bestandsmappen op een s2800/3000

Is het mogelijk om bestandmappen aan te maken op een ext HD van s2800?

Nee, je kunt de HD in volumes verdelen, maar dat is het.

maar heeft iemand enig idee of er een limiet aan de hoeveelheid volumes hangt?

Volgens mij niet aan de hoeveelheid, alhoewel ze genummerd worden met letters,
dus ik denk dat het bij de 'Z' ophoudt. Maar de grootte is wel minimaal 40 en maximaal
60 MB.
 
Re: Re: Bestandsmappen op een s2800/3000

Re: Re: Bestandsmappen op een s2800/3000

Origineel geplaatst door etaoin
Nee, je kunt de HD in volumes verdelen, maar dat is het.



Volgens mij niet aan de hoeveelheid, alhoewel ze genummerd worden met letters,
dus ik denk dat het bij de 'Z' ophoudt. Maar de grootte is wel minimaal 40 en maximaal
60 MB.

bij mij worden de volumes gewoon genummerd met cijfers. Je kan ook verschillende letters aanmaken, maar daarin weer volumes. Heb nu HARDDISK-:A met daarin meerdere volumes, maar daar zal dan wel een limiet van 999 aanzitten, aangezien die genummberd wordt als 001. Dan doe ik t wel op die manier
 
Letternummering is wat ik op mijn S2000 had, vandaar. En die ging maar tot harddisks van 512MB, dus daar waren 26 letters meer dan genoeg :D
 
Ik vergis me trouwens. Die letters zijn op de S2000 partities (max. A t/m M), daarbinnen hebben de volumes gewoon een naam (of inderdaad default "Volume XXX").
 
Back
Top