HALion/Battery probleem

E-RaZoR

BoRn2RaiSeHeLL
Lid sinds
27 december 2004
Berichten
148
Locatie
Brunssum (Limburg)
Ik ben in het bezit van HALion en battery 2 ..

Maar als ik daar een sample in laadt .. bijv. een voice sample en ik speel die sample af .. dan speelt hij hem altijd helemaal af..
Maar als ik nou bijv. een voice sample heb zoals "Dirty" ..
En ik wil dit effect krijgen .. "D..D..D..Dirty.."
Hoe krijg ik dit dan voor elkaar ??
Als ik nu 4 keer op een toets duw krijg ik "dirty..dirty..dirty..dirty"

Kan iemand me helpen ??
 
RTFM ;)
 
ff zoekfunctie en google.nl proberen :maffia:
 
"What is RTFM?

RTFM is not having to say you are sorry. RTFM is a big chromatic dragon with bloodshot beady eyes and fangs the size of oars. RTFM is me screaming at you as fireballs come out of my mouth to get off your precious no-good tush, march down to the local bookstore or MAN page repository, and get the eff off my back because I'm trying very hard to get some freakin' work done. Jeez."

Dat is niet wat ik zoek..:P
 
RTFM=Read The Fucking Manual

Waarom heb je 2 zulke dure samplers als je niet eens weet hoe één ervan werkt? Laat staan hoe een envelope werkt...

:gaap:
 
omdat ik een verzamelaar ben..dat zijn mensen die dingen ophopen en ze daarna laten verrotten onder het stof..

nee, omdat ik geen tijd heb om een manuel door te lezen man :S
kep 6 uur uit sgool .. schuif ik meteen aan tafel ..
kan ik eindelijk HEEL ff-tjes chille .. kan ik opdrachten troep gaan maken .. is ut ram laaat .. ga ik in me nest.. tv kijke .. is ut 2 uur .. opeens gaat me wekker .. ben ik weer de hele dag ROT!!
 
Origineel geplaatst door E-RaZoR
kep 6 uur uit sgool .. schuif ik meteen aan tafel ..
kan ik eindelijk HEEL ff-tjes chille .. kan ik opdrachten troep gaan maken .. is ut ram laaat .. ga ik in me nest.. tv kijke .. is ut 2 uur .. opeens gaat me wekker .. ben ik weer de hele dag ROT!!

Ik zou eens wat meer tijd aan je school besteden. :dubbel:
 
Jah kweet ut .. ma muziek LEREN maken is zo chill .. en verslavend..
 
ik zou wat meer tijd besteden aan muziek maken en je de software die je wel echt hebt gekocht leren gebruiken in plaats van software downloaden! :smeris:
 
Bedankt dat jullie me zover op weg hebbe geholpen ..
Door is een forum immers voor he
eg top!!
Ik wil wel speuren door de handleiding ..
 
Je kan ook beter eerst één plugin/programma uitdiepen en daar vette dingen mee maken, ipv ze allemaal te . . . . . . . . . .

Daar heb je echt niks aan, zo weet je van alle pakketten/plugins een beetje en kom je nooit een steek verder...

verzamelaar.................van software :dubbel:
 
Och och wat ben je toch weer cruu tegen deze jongen Klaas. Handleidingen komen meestal niet mee met de gekr**kte versie mee he.......
Even on-topic als je in battry je envlope aanzet dan kon je met behulp van de adsr-parameters je gewenste effect krijgen. Let op elke sample heeft zijn eigen envelope. Tja ik weet niet hoe ik het anders moet uileggen....
 
okay .. ik probeer wel es ..
Maar kep trouwens wel de manuel van alle VSTI's die ik bezit ..
Is tog weekend .. ik begin es met lezen...
 
Back
Top