Waldorf MW XT parameters recorden

Tom Spanks

Stamgast
Lid sinds
20 april 2004
Berichten
137
Locatie
Antwerpen
:doei:

Om de één of andere (voor mij onbekende) reden kan ik mijn pan delay parameters vd Waldorf MW XT niet recorden in m'n sequencer. Alle andere controllers (vb, cutoff, release,etc...) kan ik wel recorden.

(De website van Waldorf is kennelijk niet meer beschikbaar en andere zoekfunkties op het i- net en hier op't forum hebben me niks opgeleverd en ik kan men handleiding niet direct vinden).

Misschien ter info: De sound die ik momenteel gebruik is B023 en staat in 'sound' mode.

Wanneer ik 'multi' mode inschakel hoor ik een andere sound dan de B023 maar kan ik de delay wel recorden...?

Iemand een idee waaraan dit kan liggen en hoe ik dit kan verhelpen?

:confused:
 
Ok, het probleem met de multi mode heb ik snel gevonden maar, ondanks dat ik nu in multi mode sta, kan ik nog steeds de delay parameters niet recorden in m'n sequencer.
 
Re: Waldorf MW XT parameters recorden

Origineel geplaatst door Tom Spanks

(De website van Waldorf is kennelijk niet meer beschikbaar en andere zoekfunkties op het i- net en hier op't forum hebben me niks opgeleverd en ik kan men handleiding niet direct vinden).
Voor de handleiding kijk op http://waldorf.synth.net/products.html.
:doei: ,
Yoonchi
 
Pfff..., Handleiding doorgenomen... 'k geraak er niet wijs uit...

MIDI In indicator in m'n sequencer reageert nog steeds niet wanneer ik de controller dewelke de delay bestuurt bedien.
De indicator reageert dus wel bij elke andere controller, uitgezonderd de delay controller?

Iemand nog tips?
 
Ok, volgens mij is het dus gewoon niet mogelijk om het delay level te recorden met de Waldorf MW XT!!!

'k snap niet dat ze daar bij Waldorf niet aan gedacht hebben.

2 oplossingen dus: een hardware effecten bak toepassen of de klank welke ik nu gebruik opnemen via record audio en een vst plugin gebruiken om de delay toe te passen.

...Tijd voor een :biertje:
 
Ik heb er even naar gekeken, maar het is mij inderdaad ook niet gelukt.
Wat wel lukt is alle parameters aanpassen via MIDI en Sounddiver.
Hiermee worden de SDATA parameters aangestuurd (Staan op pagina 111 van de handleiding).
Tenminste als je bv. de F1 Cutoff parameter aanpast verandert parameter 62.
Met parameter 80 zou je dan dus Effect Par. 1 moeten kunnen anpassen.
Hoe je dit dan in een sequencer als Cubase / Logic doet zou ik (nog :) ) niet weten.
 
Thanks vd reply, zal het zeker checken. Ondertussen heb ik de klank al opgenomen en heb een software delay van powercore gebruikt.
 
Back
Top