SRX06 en Upgrade Fantom...opmerking!

robbie50

ferkeert lit
Lid sinds
20 Maart 2004
Berichten
1.239
Locatie
Bij de Zee maar niet de noord!
Hallo,

Ik heb bij mijn dealer de aanschaf van een SRX06 kaart en de Upgrade voor de Fantom al weken in bestelling staan........
Volgens hem zijn beide NIET leverbaar......(volgens Roland Belgie!)=(

Hebben jullie dezelfde ervaring?:confused:
Of is er een mogelijkheid dit ergens anders, buitenland, te bestellen zodat het wel binnen redelijke tijd binnen is?
Graag hoor ik jullie ervaringen.....

groet,

rob
:)
 
Origineel geplaatst door Lacertus
Ik heb geen idee... ik heb laastst mijn SRX3 en Fantom XR mét upgrade binnen twee weken geleverd gekregen...

Dank,

WAAR heb je deze besteld?
Ik zit op de SRX al zeker 5 weken te wachten en de upgrade is volgens mijn dealer nog niet via Belgie leverbaar...

groet,

rob
:)
 
Dat heeft met de voorraad te maken. Roland -> Roland Benelux - locale Dealer. Het hangt ook af van de connecties die de dealer heeft met Roland Benelux. Wellicht dat je ze vanuit de US sneller geleverd kunt krijgen. Ik weet dat sommigen de audio track expansion upgrade al in huis hebben, maar die hebben ze volgens mij via een dealer gekregen, dus gewoon installeren en klaar.

Nieuwe Fantom's hebben de audio track expansion (=OS 2.0) standaard ingebouwd, wellicht dat de losse upgrades nog even op zich laten wachten. Beste wat je kan doen is bellen met Roland Benelux.
 
hoi Sjaak!!!

hoi Sjaak!!!

Origineel geplaatst door Sjaak
Dat heeft met de voorraad te maken. Roland -> Roland Benelux - locale Dealer. Het hangt ook af van de connecties die de dealer heeft met Roland Benelux. Wellicht dat je ze vanuit de US sneller geleverd kunt krijgen. Ik weet dat sommigen de audio track expansion upgrade al in huis hebben, maar die hebben ze volgens mij via een dealer gekregen, dus gewoon installeren en klaar.

Nieuwe Fantom's hebben de audio track expansion (=OS 2.0) standaard ingebouwd, wellicht dat de losse upgrades nog even op zich laten wachten. Beste wat je kan doen is bellen met Roland Benelux.
Sjaak,

Hallo........
Natuurlijk heb ik dat al gedaan, mijn dealer was maandag in Belgie, introductie van de S90 (of zoiets) maar ze hadden daar helemaal niets meer....of nog niets!
Ik krijg, als alles goed gaat, via de dealer een upgrade kaart welke ik kan gebruiken om te updaten......ik denk dat ik daar maar gelijk een copietje van maak, voor evt later (als de kaart geen beveiliging heeft....)(waarom is er trouwens nog nergens een copie hiervan op www te vinden?)
Raar trouwens dat X gebruikers in USA de hele set GRATIS krijgen en wij in de Benelux niet!!
Maar m.b.t. de SRX kaarten vind ik e.e.a. wel erg langzaam werken....
Heb jij de upgrade trouwens ook nog niet, of Bartology?

groet,

rob
:)
 
Re: hoi Sjaak!!!

Re: hoi Sjaak!!!

Origineel geplaatst door robbie50
Heb jij de upgrade trouwens ook nog niet, of Bartology?

Ik heb al een 12-tracker, dus de audio track expansion (=OS 2.0) heb ik eigenljk niet nodig. Je krijgt er overigens wel 128 extra patches bij (bank I), ik vind de multi-sample editor wel heel interessant.
 
Back
Top