MPC2000 beperkingen tov MPC1000

r.5

Vers lid geweest
Lid sinds
8 mei 2003
Berichten
3.460
Locatie
Thuis
Geen dumps over USB...
 
maar via een middeleeuwse SCSI implementatie
waarvoor je dan weer een PCI-SCSI adapter en
moeilijk te vinden SCSI aparaten moet kopen.
 
32MB is wel OK voor een drumdoosje, maar om er een hele loopgebaseerde set
mee vol te spelen is het toch een beetje krap (tenzij je achternaam Shadow is).
 
Weegt een ton.
 
Als je't zo ziet kan je maar beter een MPC1000 kopen :D
 
Yo r.5, kan je die reply's van jou ff weghalen. Ik vroeg om beperkingen/frustraties van de MPC1000.

Nu wordt het weer zo onduidelijk.


Bij voorbaat dank!.

s.
 
Bericht door een moderator:
Stukjes nadelen van een MPC2000 tov een mpc1000 uit een amdere thread geknipt.
 
Origineel geplaatst door r.5
maar via een middeleeuwse SCSI implementatie
waarvoor je dan weer een PCI-SCSI adapter en
moeilijk te vinden SCSI aparaten moet kopen.

Wat een onzin, je kan je pc helemaal niet aansluiten op je MPC via SCSI.
SCSI apparaten als zipdrive harddisk en cdrom zijn makkelijk te vinden op internet.
SCSI is niet middeleeuws!!!. Vraag je beheerder van je bedrijfsnetwaar maar. Menig server werkt met scsi schijven.

En je kan ook gewoon met IDE werken ipv SCSI. Met de laatste OS kan je de interne IDE aansluiting gewoon gebruiken voor bijv een Kaartlezer. Een kaart lezer koop je voor een eurootje of 30.
 
Origineel geplaatst door sander
Wat een onzin, je kan je pc helemaal niet aansluiten op je MPC via SCSI.
SCSI apparaten als zipdrive harddisk en cdrom zijn makkelijk te vinden op internet.
SCSI is niet middeleeuws!!!. Vraag je beheerder van je bedrijfsnetwaar maar. Menig server werkt met scsi schijven.

En je kan ook gewoon met IDE werken ipv SCSI. Met de laatste OS kan je de interne IDE aansluiting gewoon gebruiken voor bijv een Kaartlezer. Een kaart lezer koop je voor een eurootje of 30.

Kleine correctie. Ik heb 2 jaar lang gewerkt met een scsi disk in m'n pc en de mpc extern eraan vast. Je moet alleen zorgen dat je niets van windows op de harddisk kopieert terwijl je mpc aan staat.
 
Enige beperking voor mij misschien is de hoeveelheid ram
maarja, krijg het ram van mn 2000 nooit helemaal vol
gemiddeld gebruik ik maar 8 mb ofzo.
Alleen als ik een grote akoestische kit gebruik kan ik mn geheugen vullen.
 
ik snap het nut van het topic sowieso niet, als je een 2000 wil koop je die, en als je een 1000 wil koop je die, het ligt er gewoon maar net aan wat je voorkeuren zijn..

trouwens grouphome, nog props je voor je reflection eternal remix.. was vet, maar the fuck moet je met zoveel mpc's! freak :D
 
Origineel geplaatst door thegreatmuffin
Kleine correctie. Ik heb 2 jaar lang gewerkt met een scsi disk in m'n pc en de mpc extern eraan vast. Je moet alleen zorgen dat je niets van windows op de harddisk kopieert terwijl je mpc aan staat.

waarom dan niet dit doe dat wel maar wel voor dat je bv de kit wilt laden eerst even mn diskje er uit en dan weer er in werkt perfect.
 
Origineel geplaatst door beestachtig
ik snap het nut van het topic sowieso niet, als je een 2000 wil koop je die, en als je een 1000 wil koop je die, het ligt er gewoon maar net aan wat je voorkeuren zijn..

De moderator heeft dit topic laten ontstaan, omdat de reply's niet in het andere topic van mij thuishoorde.
En voor sommige mensen is het wel handig.
 
Back
Top