cubase sx 2 generic remote en bcr controller

FreqJuggler

Stamgast
Lid sinds
28 januari 2005
Berichten
245
ik zit met een heel frustrerend probleem, mijn behringer bcr werkt perfect met de cubase mixer en softsynths....
maar nu zit ik met het volgende: ik krijg het niet voor elkaar om de druk knoppen (rechtsonder) DE PLAY, REW, STOP OF FORW functie te laten uitvoeren. ik heb ze goed ingesteld op me bcr, maar als ik het in de remote generic zet, lukt het niet.... weet iemand een oplossing, of beter nog kan iemand een voorbeeld van de generic remote instellingen online zetten hier??? dat zou voor mij maar ook voor toekomstige gebruikers een groot voordeel en heel veel tijdbesparender zijn.
ik heb wat presets geprobeerd van internet, waaronder ook de funcite play enz. vielen, maar als ik die xml. file inlaad bij me generic remote veranderd er ook niks.HELLLLLUUUUUPPPPP pLAEZ!!!!



ps. ik heb alle presets van zo'n beetje elke site al, dus links naar die sites zijn niet nodig.......
 
laat maar er is iemand heel lief geweest en heeft me een goede template gestuurd, ik ga hem thuis checken na me werk en dan moet het goed komen. thanx anyway peazls
 
en, werkt die template en is het allemaal gelukt?
 
neeman, in the generic remote leest hij hem niet (hij veranderd niet), en opme bcr komen maar 3 knopjes.... wazig.....thanx anyway....
 
waarschijnlijk heb je dan geen cubase sx 2.2.35 (die heb je minimaal nodig voor Generic remote Xml scripts)

voor de bcr is dit een sysex voor firmware 1.7 (kun je downloaden via de behringer site)
de sysex kun je het best naar je bcr sturen met midiox. dan zou het moeten werken.
 
Back
Top