AKAI samplecd

InterFerencz

Nieuwkomer
Lid sinds
9 augustus 2004
Berichten
12
Locatie
Etten-Leur
Hallo allemaal, Ik heb sinds kort een Akai CD3000i, ik dacht das handig met zo'n ingebouwde cdspeler. Dus ik wat sampletjes gedownload en op een ceedeetje gebrandt. Helaas werkt dat blijkbaar niet zo want de sampler kan de ceedee niet lezen. Weet iemand misschien hoe je dat moet doen?
Er zitten helaas geen audio-ingangen op de CD3000i!

Alvast bedankt voor de moeite!

Ferencz.:stupid
 
Hé Hanz (is anders),

Bedankt voor de snelle reactie, maar ik heb een manual. Daar kan ik niks in vinden over zelf ceedeetjes branden voor de Akai. Ik dacht misschien heeft iemand daar ervaring mee?


Ferencz.
:confused:
 
Ok, ik heb helaas niet het antwoord kunnen vinden. Ik denk dat ik niet goed mijn probleem heb aangegeven, het is zo: Ik heb een AKAI C3000i, die heeft een cdrom speler, maar géén harddisk en ook geen audio-inputs. Nu wil ik graag samples horen uit de Sampler, maar ik heb geen ceedees die hij kan lezen. Hoe kan ik een cd branden die het doet.
Ik heb gezien dat een originele Akai-cd zo'n honderd Euri kost, en aangezien ik niet weet of het wel nodig is om cd's te kopen vroeg ik mij dus af of je die zelf kan maken voordat ik een fortuin uitgeef.

Groeten,

Ferencz.
:stupid
 
Met tools als Chickensys Translator kan je je eigen Akai formaat cd's maken.
Er staan een aantal threads rondom deze tool op dit forum...
 
Back
Top