MPC1000 BOOTLOG versie?

pal

Mannelijk lid
Lid sinds
29 augustus 2003
Berichten
1.880
Locatie
amsterdam
Als je een nieuwe os versie op de mpc1000 wilt installeren krijg je wat systeem gegevens te zien.
(aanzetten en window indrukken)

Vandaag viel me op dat bij mij o.a. staat mpc1000 bootblock ver: 1.03 Zou dit de rom versie zijn?

Ik heb nooit problemen met mijn mpc, misschien dat het met een bepaald rom versie gaat?

Ik heb er verder geen verstand van, misschien iemand anders.....
 
Re: MPC1000 BOOTLOG versie?

Origineel geplaatst door pal
Als je een nieuwe os versie op de mpc1000 wilt installeren krijg je wat systeem gegevens te zien.
(aanzetten en window indrukken)

Vandaag viel me op dat bij mij o.a. staat mpc1000 bootblock ver: 1.03 Zou dit de rom versie zijn?

Ik heb nooit problemen met mijn mpc, misschien dat het met een bepaald rom versie gaat?

Ik heb er verder geen verstand van, misschien iemand anders.....

heb ook bootlog 1.03, en af en toe wel problemen. Ik word helemaal mismoedig van de midi-clock die de mpc uitstuurt. Ik denk dat de mpc hier zwabberen definieert. Ik probeer de arpeggiator van mijn waldorf XT te syncen, maar het gaat werkelijk alle kanten uit (behalve de goede natuurlijk ;{ ). *zucht* Wanneer ik aan de midi-clock van mijn machinedrum sync, loopt het allemaal strak... Het is natuurlijk fijn dat de MD een stabiele clock uitstuurt, maar ik zou zo graag de mpc als master willen kunnen gebruiken. Beetje onhandige workaround voor een apparaat dat je als sequencer koopt :frons: (verder ben ik wel blij met de mpc1000 overigens)
 
Re: MPC1000 BOOTLOG versie?

Origineel geplaatst door pal
Als je een nieuwe os versie op de mpc1000 wilt installeren krijg je wat systeem gegevens te zien.
(aanzetten en window indrukken)

Vandaag viel me op dat bij mij o.a. staat mpc1000 bootblock ver: 1.03 Zou dit de rom versie zijn?

heb trouwens ook wel wat midi problemen gehad.......

Ik heb er verder geen verstand van, misschien iemand anders.....
 
Ik heb tijdens livesets succesvol een 303, 707 en 808 gesynced aan de MPC. En als het even uit de maat liep dan drukte ik op stop-start. Zaterdag gebruik ik em tijdens optreden voor het eerset met de nieuwste os. Dus hopen dat het goed gaat. Vast wel.
 
Back
Top