Hoe kom ik aan EOS4.xx + CPU ROM voor E6400

vinnieq

Lidl
Lid sinds
11 juli 2004
Berichten
9.342
Ik heb een Emu 6400 met EOS 3.00b. Zou graag naar 4.xx gaan. Als ik de threads goed begrepen heb moet daarvoor minstens de 1MB Flash ROM die standaard in de 6400 zit vervangen voor een 2MB variant. Vraag: hoe kom ik daar aan ?? Is het mogelijk er zelf een te (laten) branden ? Of zit dat ding op een aparte kaart (ala Akai XL's). Uit de threads krijg ik vaag de indruk dat het ook mogelijk is om eerst FlashPrep te laden en daarna het gewenste EOS. Heb je dan niet de FlashROM upgrade nodig ? Kan me niet voorstellen .... Confused confused.

Suggesties ?
 
ja, ik heb me ook al suf gezocht naar deze flash roms, heb ook al met de EMU support afdeling contact gehad...ONvindbaar.

de site dit dekzster opgeeft heb ik ook al zonder succes bestookt...hopeloos...

offie na te maken is, weet ik niet, moest je iemand vinden die dat kan/doet, dan ben ik ervan overtuigd dat je héél wat gegadigden kunt vinden hiervoor!
 
Dames/Heren Dank ! Ik vreesde al zoiets na het doorkijken van de sites die jullie ook noemden. Ik had een sprankje hoop maar dat is nu gedoofd =( =( =( . Es verder kijken of er in het duistere wereldwijde bos nog stoute jongens/meisjes zijn die een ondeugende omweg gevonden hebben.

groeten

Vinnie
 
Re: Hoe kom ik aan EOS4.xx + CPU ROM voor E6400

Origineel geplaatst door vinnieq
Suggesties ?

Op Interface (http://xchange.interface.nl/) ;

Te koop: Emu Emulator 6400 sampler, EOS 4.1 en 128MB memory, interne 9,1 GB scsi HD, effects on board, inclusief externe CD-rom speler, incl. losse Iomega Jazdrive + disks + cd's + sounds. Incl scsi pci insteekkaart voor PC, incl. alle benodigde scsi bekabeling.

5 februari 2005 Prijs: 450,00 E-mail sturen

Als je het geld hebt zou ik deze lekker kopen en degene die je hebt weer verkopen (of in omgekeerde volgorde ;)).
Als je echt zo graag met een e6400 door wilt gaan tenminste :)

..en dat zou ik me heel goed voor kunnen stellen.. :luv:
 
Back
Top