Mpc 1000 bonus track 32 MB

plulider

Nieuwkomer
Lid sinds
28 januari 2005
Berichten
18
kan iemand mij helpen heeft iemand misschien een back up voor me voor , want me bonus track heb ik per ongeluk verwijderd
 
Zet de MPC in USB mode
Steek de stekker er in
Klik op Deze Computer, 't ding komt er bij te staan als een nieuwe verwisselbare schijf
kopieer de inhoud van de zipfile van de site naar die schijf
Even wachten
Klaar

Overigens zijn 't inderdaad niet 32 mb, de kaart staat niet helemaal vol. Een hoop van de geluiden zijn namelijk omhooggepitcht en op die manier opgeslagen; een oud truukje dat bij de MPC-60 en de SP-1200 ook werd gebruikt. Leverde gelijk gruizigere drums op.

De geluiden zitten ook gewoon nog in je Flash-geheugen als je dat nog niet leeg hebt gemaakt of een memory expansion hebt geinstalleerd. Zet Preloading maar eens aan, start de MPC dan opnieuw op.
 
owh , ik had laats een expensionboard gekocht voor 128 mb, want gister wou ik iets opslaan en had het perongeluk verwijderd dus hij is namelijk vervangen dus wat ik nu wil vragen moet me expensionboard eruit halen of maak dat niet uit m'n msn is plulider_records@msn.com dan kan je me toevoegen misschien dat je die files via msn kan sturen zou wel handig zijn als dit niet luk
 
MODE > (Pad 2) LOAD
2 keer cursor omhoog
1 klik verder draaien met het datawheel, dan staat er "INTERNAL MEMORY"
F6 (DO IT)
F5 (DO IT)

Staat daar niks meer in:

Download deze zipfile : http://www.akaiproamerica.com/software/OS/MPC1000/factory_data.zip (rechtsklik, opslaan als)
Pak 'm uit in een mapje
Duw een lege geheugenkaart in de MPC
Zet de MPC in USB-mode : MODE > (Pad 2) LOAD en dan op F4 (USB)
Sluit de MPC met USB op de computer aan
Er komt nu in Deze Computer een drive bij te staan
Dubbelklik op je zojuist uitgepakte mapje
Bewerken > Alles Selecteren
Bewerken > Kopiƫren
Ga naar Deze Computer en dubbelklik op de drive die er bij staat
Bewerken > Plakken

Makkelijker kan haast niet, al staat dit allemaal wel in de handleiding, natuurlijk.
 
ok thanx man , ken je deze site www.modernbeats.com daar heb ej echt mooie klub klapz weet je hoe ik daar aan kan komen want ze zijn te koop maar ik heb begrepen dat je ze ergens kan downloaden
 
Nouuuu... meestal he, als mensen er geld voor vragen... dan wil dat zeggen dat ze er ook werk en energie in hebben gestoken, en dat ze er dan niks voor terugkrijgen zou een beetje oneerlijk zijn, toch?

Overigens, die dingen kun je zelf ook bouwen. Sterker nog, ik denk dat de rest op dit forum dat allemaal doet, of netjes voor de CD's betaalt.
 
het is geluk , maar niet alle demos staan erop terwijl eerst had ik heel veel demos toen ik hem kocht , en ze waren ook verwijderd van m'n flash geheugen
 
Back
Top