MPC 1000 gebruikers hier even kijken

Hey Ro, :)

Overigens heb ik dat Mute probleem wel meerdere malen gehad met veel minder sounds dan 16. Soms stopt ie gewoon wel eens een maat, om dan de volgende maat weer vrolijk verder te gaan.
Al een paar x live meegemaakt, maar is wel lang geleden, niet meer in 1.06 geloof ik.

nog ff.
Mono is toch weldegelijk iets anders dan stereo.
Ja,een kik is mono,maar ik ken Ro een beetje, en gezien de foto van zijn muziekbibliotheek.........dan is stereo toch echt stereo. Wanneer je stereo audio mono maakt verlies je de originele panning. dan is links en rechts gelijk, en ben je dat stereobeeld kwijt.
Is dus weldegelijk anders.

Of niet?
 
Ha amigo de los Kokos!!

Ik heb een reactie van Akai gehad:

Je zou eens moeten tellen hoeveel stemmen de MPC op een bepaald moment in gebruik heeft, dus hoeveel
lange samples + kleintjes je over elkaar hebt ingestart.
Wanneer dit aantal in de buurt van de 32 komt zul je merken dat de ene sample de andere afkapt. Dat is nl. het maximale aantal geluiden dat de MPC1000 tegelijkertijd kan weergeven en daarna begint de MPC stemmen te 'stelen'.
Zoals je ziet heeft dit niets met het gebruik van CF-kaarten te maken. Het euvel dat je in je bericht meldt is inmiddels opgelost, maar heeft in dit verband, want het gaat puur om polyfonie, geen betekenis.

OK, ik werk idd met meer samples dan hier aangegeven, dat ga ik anders oplossen.

Laters!
Ro
 
Heb een bug/foutje of slordigheidje gevonden in de laatste OS. V1.07. Ik weet eigelijk niet of eerdere versie het ook al had. Denk het wel.


Als je in het LOAD scherm een .all file selecteerd en op DO IT drukt verschijnt het "LOAD ALL (SEQ&SONGS) File" scherm.
Als je dan op SEQ drukt (F3) om bijv alleen sequence02 te laden uit de .all file dan verschijnt vervolgens weer het "LOAD ALL (SEQ&SONGS) File" scherm.
Je bent dan snel geneigd om op DO IT te drukken, maar dan overschrif je dus Sequence01 (of meerdere sequences) Je moet dus op CANCEL drukken. Das lekker verwarrend en je mot dus opletten.

Dus of dat scherm zou niet weer moeten verschijnen of DO IT moet er dan niet bij staan.

En een hele irritante bug!!!!!!!!!

Als je een track kopieert, ben de de tracknaam kwijt. Das erg irritant en kost veel extra tijd. Vooral als je ook numerieke cijfers in je tracknaam hebt staan, want dan moet je die allemaal met datawiel selecteren. (das overigens ook nog een bug bedenk ik me nu).
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top