Welke drumdoos?

Re: Re: Vermona Drm1 MkII

Re: Re: Vermona Drm1 MkII

Origineel geplaatst door Bass
Ik heb dr 1 gehad maar sorry, vet kan je hem niet noemen... wel electronisch maar verwacht geen 808/909 sounds..
hij is te braaf

ow.. ik had wat mp3tjes geluisterd op het net.. die klonken redelijk vies.. maar ik heb m nooit in het echt gehoord..
 
Origineel geplaatst door rewired
madR

dank je voor die microtronic,
...
kopen ga ik die handel !

thx

tis praecox, maar toch bedankt.
ja kopen ga ik hem waarschijnlijk ook, maar dat zal toch effe wachten zijn tot de baas de centen overmaakt. en als je hem in ableton gebruikt wacht je gewoon tot die 'notification' over is en neem je een loopje op in een andere track :duivels:
 
Re: Re: Vermona Drm1 MkII

Re: Re: Vermona Drm1 MkII

Origineel geplaatst door Bass
Ik heb dr 1 gehad maar sorry, vet kan je hem niet noemen... wel electronisch maar verwacht geen 808/909 sounds..
hij is te braaf

vet issie zeker wel, en snoeihard als je wilt ! hij lijkt in de verste verte niet op een 808 / 909
hij kan juist ook heel lief klinken, 'tis maar wat je wilt ...

]
 
Re: Re: Re: Vermona Drm1 MkII

Re: Re: Re: Vermona Drm1 MkII

Origineel geplaatst door elektrovolt
vet issie zeker wel, en snoeihard als je wilt ! hij lijkt in de verste verte niet op een 808 / 909
hij kan juist ook heel lief klinken, 'tis maar wat je wilt ...

]


zie je nou wel.. :kont:
 
Ik zit met ongeveer hetzelfde probleem. Ik zou heel graag de Machinedrum kopen maar dan moet ik nog een lange tijd sparen en dat zie ik echt niet zitten.
Ik ben op zoek naar een drumbak die echt vette beats kan produceren (jaja, hardcore en gabberbeats) maar tegelijkertijd moet het ding wel nog wat meer kunnen dan enkel beats. Ik wil het ding ook kunnen syncen met mijn TB alsook aansturen.

ik ben een beginneling dus ik ken heel weinig van termen enzo, maar hopelijk kunnen jullie me toch helpen? :halleluja

alvast bedankt!
 
mja het is al eerder eens aangehaald,

heb de microtronic vst effe getest, en gekocht,

en nog geen seconde spijt van gehad,
kost ook niet veel ....


en als je gabber enzo wilt gaan, sounds genoeg hiervoor , in dit vst drumbakje , al is het eerder een sequenced synth

test hem gewoon even
 
ik weet niet of daar voor gekocht heb

ik weet niet of daar voor gekocht heb

Origineel geplaatst door rewired
hmm ik weet het ik weet het,

en die 707 ga ik dan ook maar achterwege laten ...

maar waar ik gisteren wel even van onder de indruk was !

op nieuwjaarsavond zaten wij in de silo in leuven (jaja belgie)

en justin berkovi beukte derop los
me een electribe ! , (ik vond dit korg bakje het persoonlijk niets) een mpc en een g4 met ableton live derop


mss lichtjes off topic ,
maar was wel even verschoten van de beats en geluiden die hij door de speakers knalde met zo een kleine setup

en vooral die electribe , die klonk bij mij thuis niet zo vet :)

nu ja allema gelukkig nieuwjaar !


PIC_0186.JPG

PIC_0187.JPG


PIC_0188.JPG

Misschien beetje rare vraag maar dit is de sampler uit voering en niet de drum uit voering uit serie.
maar ja je kan het advies volgen van hem :

Origineel geplaatst door chielos
dat korgje is de sampler uit de electribe family.
als je wat leuke samples heb ook een hele lekkere drumbak!

Ik raad je eens de electribe r mk2 aan.
Kijk het wil niet zeggen als s uit serie niet vet is dat de rest ook niet vet is he of goed.
Ik zou zeggen probeer hem uit in de winkel of waar dan ook .
Ik heb hem paar weken terug besteld(Feedback Utrecht) voor maar 199 euro de electribe r mk 2

Havelock
 
Origineel geplaatst door Ken Waldek
je kan ook een hardware sequenser kopen ale x0x styl en je softsampler ermee aansturen vb, moet je zelf nie meer met je muis patterns tekenen maar gewoon al spelend beats maken


ik heb hiervoor een rm1x staan maar ben zelf nog wat op zoek naar het hoe en wat ik ermee kan. ik ben dat ding nog vollop aan het uitraffelen dus.
Messchien is het wat

gebruik ik ook. Samen met kontakt van native instruments is dat nogal ok. lekker de screensaver erop en alleen maar aan je bak zitten
 
Back
Top