geluiden van pc naar asr10

RAYILL

Nieuwkomer
Lid sinds
7 oktober 2004
Berichten
16
ik heb inmiddels een andere zipdrive op mn asr10 aangelosten... en die wil t nu gelukkig wel doen.
alleen zit ik nu met t volgende probleem.. zips die op mn asr10 geformateerd worden, die wil mn pc niet lezen, en andersom precies hetzelfde. Nu wil ik eigenlijk een hele verzameling sounds van mn pc en mpc op mn asr10 krijgen, maar dit wil dus niet lukken omdat ze elkaars schijfjes niet lezen.
Mijn vraag is dus hoe ik dat voor elkaar kan krijgen..
 
Als je ASR een scsi port heeft kan je waarschijnlijk je samples vanaf je PC naar je ASR sturen.. dus al je samples vanaf je PC harddisk (ook je akai samples) overpompen..

Ik heb net even gekeken in Soundforge 7.. de ASR staat niet in het lijstje.. tenzij het een 'SMIDI or SDS capable sampler' is, dan si er geen probleem... Ik heb verder geen kennis van je ASR, so good luck...
 
scsi en asr10

scsi en asr10

ja scsi overdracht werkt niet met de asr10... zou dan via midi moeten.. maar ik was emer opzoek naar een programmatje ofzo waardoor je op je pc toch asr10 geformateerde zips kon lezen, en data opslaan ofzo.. iemand enig idee?
 
Ik heb zojuist even WaveLab 5 gechecked en daar kun alleen samples over MIDI naar je Ensoniq EPS/ASR versturen. Dat kan erg lang gaan duren... Ik heb vroeger wel een oud DOS programma gehad waarmee je Ensoniq diskettes kon lezen en schrijven. Iets met Giebler of zoiets, ik weet het niet meer zo precies.

kijk hier eens:
http://www.chickensys.com/
 
Back
Top